Het verhaal van Jan Sloot...

Het verhaal van Jan Sloot...

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:16

From: SimonMc

@Zattezorro : DOMKOP

Heeft er nu niemand door dat diene gast ten eerste vermoord is, da was ook toeval zeker? dood op den dag voor de verkoop?? En ten 2de, die zijn uitvinding mocht het daglicht niet zien omdat anders de helft van de multimediabedrijven die we kennen failliet zouden zijn! Stel nu dat er morgen iemand een auto uitvind die zuiver op water rijd, dan zijn alle oliesjeiks failliet he! En ik denk wel dat die zijn uitvinding echt is, en zeker als je er 20 jaar aan werkt.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:16

From: Scud

Tkan altijd een hoax zijn.
Ma al sinds jaar en dag worden geweldige uitvindingen of ontdekkingen onderdrukt door grote industrielen.In de jaren 40 bv was er in amerika een wetenschapper die een manier had gevonden om ziektes te bestrijden dmv elektromagnetische straling.En dan bedoel ik echt elke ziekte..Vreemd genoeg is zijn "lab" (enfin, zijn tuinhuisken) inclusief hemzelf in vlammen opgegaan...
Nikolaï Tesla, zullen de meesten hier wel kennen zeker?
Beroemd omwille van het uitvinden van de draaistroommotor en wisselstroom(generator), meeste zullen em wel kennen van de Tesla-coils, ge weet wel die dingen die bliksems maken (zo heeft em in amerika een ganse stad platgelegd om ff een vlamboogske van 40m te trekken, wa doe ne mens als em em verveeld e..)
Soit... onlangs heeft zijn "neef" (was geen familie, maar ze waren close) op zijn sterfbed toegegeven da meneer tesla rondreed in nen elektrische auto (elektrische auto's waren veel populairder dan op brandstof in de jaren 20 in amerika), ma het bizarre deel eraan was da die auto geen enkele energiebron meedroeg, geen batterij of niks.
Enkel een kaske met twee antennes op.

Tesla heeft heel zijn leven gezocht naar een manier om draadloos energie te verzenden naar een specifiek punt (vandaar zijn tesla coils).
Van de auto is nooit veel publiek geraakt.

Het vreemde deel vind ik da diene mens de laatste 40 jaar van zijn leven op kosten van de grootste elektriciteitsmaatschappij in Amerika in een retesjiek hotel gewoond heeft..
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:17

From: AK24-7

Waarom al dat ongeloof? computer's en programmatiemethodes zijn complex!
Als je 20 jaar eraan sleutelt dan kan je toch wel meer dan elke andere programmeur? niet?

I believe, so i live :P
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:18

From: Stratos

Plezant he, die komkommertijd? Doet mij d'r trouwens aan denken dat mijn opoe op haar zolder vroeger nog aan koude kernfusie gedaan heeft, was vooral op lange winteravonden heel gezellig, lekker veel sfeer en zo. En mijn achternicht die haar auto rijdt op antimaterie. Soms best lastig om dat in hare naftbak te krijgen, maar spaart veel geld uit. Nen douanier heeft keer willen controleren of ze nie me mazout reed, ja jongens, die is serieus verschoten toen 'm hare naftdop d'r afdraaide. Zo ziede maar.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:20

From: Muscleduck

@ Denouwe: nen dvd is veel meer dan 4 miljard tekens ze...

Pak nen dvd film van 5GB...

5(gb)*1024(mb)*1024(kb)*1024(b)*8(B)= 42 949 672 960 tekentjes
ofwel 43 miljard 1-tjes en 0-llekes

EN da kan dus nie op een 64kb kaartje.

Vind het ook wa straf... 2miljoen keren verkleinen... da geloof ik toch nie ze... 100x misschien ja...
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:20

From: Hondo

L&H hebben ook zo maanden op de
eerste bladzijde van alle
boekskes en gazette gestaan
later bleek poppenkast te zijn
veel mensen veel geld kwijt.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:21

From: Johns

@ Snelle

Idd. Die Belg heeft toen zelfs in de krant gestaan, maar een demonstratie geven, dat heeft ie nooit gedaan. Bij zijn bewering indertijd werden ook grote vragen gesteld en het feit dat ie nooit iets bewezen heeft laat al uitschijnen dat het gewoon een fantast was...
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:22

From: Degou

Kheb een uitgebreidere reportage gevonden op
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items ... k&a=131361
en om eerlijk te zijn geloof ik ook da het bestaat.Time will tell.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:23

From: ZjatteZjos

Het warm water is al langer dan vandaag uitgevonden zenne gasten... Als alle research&development-teams ter wereld nog niet tot een compressietechniek komen die tot aan de enkels geraakt van de vermeende techniek van die tulpenbollen-en-kaasfrettende-Huphollandhuppelende-elfstedentocht-campingcaravannen-oranjewilhelmusvanassauwe, dan vind ik alvast dat 't zaakje stinkt.
Mijn leraar electromechanica zei ook steeds: 'Élke overdracht van informatie gaat gepaard met verlies van informatie'
Theme for thought, nee?
Dit maar om te zeggen dat er ongetwijfeld nog schone innovaties te verwachten zijn op gebied van compressietechnieken, maar aangezien opslagruimte alsmaar goedkoper en compacter wordt, is het een logische evolutie dat een dergelijke compressietechniek hierdoor wordt voorbijgesneld. Waarom zou je zo klein mogelijk proberen te schrijven, als papier alsmaar goedkoper wordt?
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Het verhaal van Jan Sloot...

Berichtdoor Johan1951 » vr 08 okt 2010, 15:24

From: Syndroom

Iedereen zegt hier: kan ni kan ni
Ma die mense moete da toch gezien hebbe.... ge geeft geen 70 mil aan iets da ge denkt da kan waar zijn... nee ge wilt da eerst zien hoe zit het daar dan mee?

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items ... k&a=131206

Nog een aflevering erover (zal het probere te linke mer alst mislukt hebek tenminste geprobeerd).
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

VorigeVolgende

Keer terug naar Clint.be (0705)

cron