Het Jan Sloot mysterie (Deel 6)

Het Jan Sloot mysterie (Deel 6)

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 6)

Berichtdoor Michael1954 » do 30 sep 2010, 12:04

From: Spinor

Gelly schreef:
[..]
Nee. Het is een vrij simpel principe.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vermoeden_van_Goldbach

Dit heeft er helemaal niets mee te maken.
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 6)

Berichtdoor Michael1954 » do 30 sep 2010, 12:08

From: Pietverdriet

Huupia34 schreef:
[..]
Ik heb weinig verstand van compressie maar ben met je eens dat er zeker iets moet zijn geweest. de beste techneuten ter wereld hebben er naar gekeken en gezegd dat het werkte. pieper zou echt niet zijn relaties in de valley hebben aangesproken als hij niet zeker wist dat het revolutionair zou zijn.

Ah, vertel, welke beste techneuten ter wereld?
de "experts" hier roepen allemaal dat het never nooit werkt. misschien is dat omdat ze conventioneel denken. de uitvinding was revolutionair, dat verreist een totaal ander denkwerk.

Dat zegt meneer pastoor ook altijd.
Hoe verklaren jullie dan dat sloot die demonstraties heeft gegeven op ouwe pentiums waarbij meerdere films werden afgespeeld zonder haperen.

Daar zijn meerdere verklaringen voor, en al gegeven in de vorige topics.
Mijn gevoel zegt mij dat die uitvinding wel eens ergens in een kluis is beland. mocht het namelijk gewerkt hebben, zouden bestaande bedrijven miljarden hebben verloren.

Waarom zouden bedrijven veel geld hebben verloren omdat er een nieuwe compressie standaard komt?
Humbug
Men zou veel geld hebben verdienen kunne aan het verkopen van nieuwe apparaatjes.
Vergelijk het eens met een uitvinder die een motor uitvind die geen brandstof nodig heeft, dat zal de oliemaatschappijen honderden miljarden gaan kosten. ik vrees dat deze meneer zijn leven niet zeker zal zijn.in het verleden zijn al uitvinders van frre energy devices plotseling overleden of geridiculiseerd en in een gesticht opgeborgen.

Vergelijking loopt mank als een manke veteraan met een gebroken been.
Deze methode heeft (als ie al bestond) nog steeds de filmindustrie nodig om films te produceren, en er moeten nieuwe apparaten verkocht worden. Net als met de DVD betekend dat eerder miljarden mogelijke winst ipv verlies.


Je hoeft niet veel verstand van compressie te hebben om het volgende te begrijpen, de sleutel die gebruikt werd (1 /16 van een telefoon kaart) is zelfs niet lang genoeg om alle mogelijke films een uniek nummer te geven.
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Vorige

Keer terug naar Forum.Fok.NL (1006)

cron