De mythe rond Jan Sloot en "De Broncode"

De mythe rond Jan Sloot en "De Broncode"

Re: De mythe rond Jan Sloot en "De Broncode"

Berichtdoor Michael1954 » wo 25 aug 2010, 20:43

From: WiresOUTLAW

Bestrijden dat de fantasie van de mens groot is doe ik niet. Vind het ook een mooi verhaal, geloof het alleen niet. Ook denk ik niet dat op een gemiddelde LTS je wordt klaargestoomd als geleerde of ook maar in het minst in aanraking komt met fundamenteel onderzoek.

Nogmaals, LVM (het belgische debacle) was niet veel anders. Ze zouden technieken hebben ontwikkeld die spreken tegen je computer mogelijk zou moeten maken. Klopte achteraf geen drol van. Nu zegt de heer Pieper dat hij pas in een zo laat stadium bij het bedrijf is betrokken (hij werd commissaris)dat hij geen zicht had op wat voor technieken nu precies werden ontwikkeld. Over informeren gesproken...

Ondernemen zoals Pieper doet, leveren van risicokapitaal, gaat vaak mis. Van de tien keer dat je misschiet hoeft ook maar 1 keer raak te zijn en je verdient bakken met geld (heeft Pieper overigens in een eerder stadium van zijn leven gedaan als CEO van Tandem, en niet zozeer met speculeren/ondernemen). Een soort waar rook is is vuur mentaliteit.

Vraagje: Heb je de 2 netwerk docus gekeken?
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot en "De Broncode"

Berichtdoor Michael1954 » wo 25 aug 2010, 20:44

From: Cole Trickle

Nee, het zaterdag bijvoegsel uit het NRC gelezen van afgelopen week.
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot en "De Broncode"

Berichtdoor Michael1954 » wo 25 aug 2010, 20:46

From: WiresOUTLAW

Nee, het zaterdag bijvoegsel uit het NRC gelezen van afgelopen week.

Zeker kijken dan, deze docu deed mij namelijk niet twijfelen over het kunnen van Sloots uitvinding.
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Vorige

Keer terug naar Xboxworld (0904)

cron