De Notaris

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

De Notaris

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 17:17

From: Pan

Heb het boek net uit en vindt het heel erg fascinerend en indrukwekkend.

Wat me niet loslaat is dat Jos van Rossum en Jan Sloot in 1996 documenten en diskettes bij notaris de Bruijn & Dijkstra in de kluis hebben laten leggen en deze documenten er nog steeds verzegeld liggen. Wie weet ligt hier de broncode...
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: De Notaris

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 17:18

From: Tijmen

Pan,

Dit verbaast mij ook ten zeerste. Of de code ligt daar en van Rossum weet dat. Of hij ligt er niet en van Rossum weet dat. Als de code er niet ligt, kan van Rossum er geheimzinnig over doen om, eventueel voor in de toekomst, een machtsmiddel te hebben.
Of de code ligt er wel, en van Rossum weet dit. Dat zal hij misschien blijven zwijgen tot de eigendomsrechten op het intelectuele eigendom zijn verjaard. Volgens mij is dit na 20 jaar, maar misschien ook eerder. Dan zal van Rossum nu rustig kunnen wachten en voorbereidingshandelingen kunnen treffen om na de verjaring de boel ten gelde te kunnen maken.

Groeten,

Tijmen
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: De Notaris

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 17:19

From: Syfer

Als er enigzins nog iets bij een notaris in de kluis ligt, zal het niet meer zijn dan de opbermappen van alle documentatie!!

Iedereen is te koop op deze wereld, in welke vorm dan ook. Dus ook een notaris, denk je dat die achterlijk is als ie de sleutel van de deur heeft om bij de rijkste mensen op aarde te kunnen horen? Die kluis is leeg en als ie het niet is, wordt die op korte termijn wel leeg gegaald. De belangen zijn toch iets te groot om zomaar even te laten liggen bij een notaris.........
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: De Notaris

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 17:19

From: Ruud1954

Waarom lag er in de kluis die wel is opengemaakt ook een boek van Ludlum.......?
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: De Notaris

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 17:20

From: Pch

Waarom lag er in de kluis die wel is opengemaakt ook een boek van Ludlum.......?


Dit vind ik zelf ook een cruciala vraag!!!
Waarom ligt er een boek van Ludlum in die kluis, dat is toch geen plek om een boek te bewaren? Of staat er geheime informatie in tussen de regels door? Of heeft Jan Sloot op naam van Ludlum ergens in Nederland nog een kluisje??? Of is dat boek een verwijzing naar dat dit alles 1 grote grap was?

Gr. Pch.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: De Notaris

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 17:20

From: David01

.......zoals de zakenpartner in 96, al aangeeft in een interview is die informatie sinds deponering niet uit de kluis geweest. Dat wil zeggen dat in de periode 96 tot 1999 (demo's) en 2001 er geen ontwikkelingen zouden zijn geweest en dat het prototype is gebaseerd op broncode die in 1995-96 reeds werd geschreven en gedeponeerd.

Lijkt me stug. Ook in het octrooi 96 wordt van een informatie verkleiningsfactor 8 gesproken. Terwijl in 99 wordt gesproken over factor 2 miljoen.......

In die kluis ligt echt niks wat interessant is. Ook hier geldt weer dat de strekste troefkaart de geheimhouding en de speculatie is. Dat is de drijvende kracht achter het hele mysterie.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: De Notaris

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 17:21

From: Daan

Waar staat dat er een boek van ludlum in de kluis lag? Als dat zo is denk ik niet dat het zonder reden daar neer is gelegt... wie rijd er nu een heel eind om zonder reden een boek in een kluis te leggen? En als je de onderwerpen van ludlums boeken ziet vrees ik dat het er lag (iid) als een soort aanwijzing...:

http://www.deboekenplank.nl/naslag/aut/ ... dlum_r.htm

Niet zulke leuke aanwijzingen...
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: De Notaris

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 17:22

From: Cugel

De Fontini strijders wel eens gelezen...?
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21


Keer terug naar Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron