Nu de rest nog

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:51

From: Ralphs

Mensen, naar welke bullchit gaat dit toe??? Jullie kunnen het net zo goed over barbies of weet ik veel gaan lullen. Waarom moet dat op dit forum?? Als iedereen die niets serieus te melden heeft is verhuist naar 'sesamstraatforum'. En de mensen die wel wat te zeggen hebben dit hier posten of waar dan ook. Cugel, 'k heb niets tegen je vermaskerde theorien, maar je moet toch ook wel door hebben dat je door te lullen niets bereikt. Als je iets hebt post het dan gewoon en zit niet te posten dat je zogenaamd een toverstok hebt. D'r zit best wat in je getallen reeksen, ook al ziet niet iedereen dat hier meteen. Er zit wel iets van waarheid in, alleen bevestigd het totaal niet of en hoe de broncode er uit ziet. Ohwja, een oog is geen broncode. Deze zet alleen getallen om in een data stroom. De hersenen ordenen deze getallen en comprimeren. Een oog doet dit dus niet.

De broncode van JS was een systeem waar tijd een rol speelde. Zodanig dat je terug kon in de tijd. Meer weet ik ook niet, ik weet ook niet hoe je dit kan implementeren. Een ding is zeker, als wij echt bestaan, dan kan een broncode ook bestaan. Alles kan namelijk, wie anders beweerd moet zich maar ff laten nakijken. Misschien duurt het nog 500000 jaar voordat ze erachter komen. Maar zeg nooit nooit.

persoonlijk ben ik van mening dat je het dichtst in de buurt komt van een computer die gebruik maakt van verschillende natuurwetten.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:52

From: Cugel

Ook ik ben er vanuit gegaan dat Sloot op de hoogte is geweest van het universele denk model.
Zie het als een 4 dimentionele database waar je paardesprongsgewijs ( als in schaken ) doorheen
gaat met zowel up- als downloaden.
Dit impliceert dat ook wij allemaal een andere benadering hebben van hetzelfde maar dat wel op dezelfde
manier doen. Als je bijv. het werk leest van Robert Grace dan is het helder dat elektronen een geheugen(stand)
hebben (spinmoment).

Zelfs als je het bovenstaande leest wat wellicht totale onzin voor iemand is geeft dat we inzicht in je eigen denken
en dat van Sloot...maw. wat we ook schrijven er zijn altijd 5 dimensies nodig om iets uit te beelden en waar te nemen.(of projecteren). Tijd hoeft daar niet te bestaan want dat genereer jezelf door het "kastje" aan te zetten.

Iedereen heeft het er maar over om het tegendeel te bewijzen dat kleiner dan de huidge techniek te gaan niet kan.

Dat bestrijd ik ook niet maar de fysieke benadering van de opslagmethode kan wel anders.

Alle mogelijke patronen van kleur en geluid gaan nl. op 5 (huidige) DVD's.

Het adressen bestand van de volgorde in het patroon is gewoon door te rekenen met priemgetallen.

Ik zal jullie niet meer storen met inteferrerende kennis.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:53

From: Troebelwater

Dat bestrijd ik ook niet maar de fysieke benadering van de opslagmethode kan wel anders.
Alle mogelijke patronen van kleur en geluid gaan nl. op 5 (huidige) DVD's.
Het adressen bestand van de volgorde in het patroon is gewoon door te rekenen met priemgetallen.


5 DVD's, dan heb je dus de neiging om die samen te voegen, maar dan heb je gegevens met een ariteit, van heel veel.

Dus dat betekend dat je dan 5 apparte geheugens met de inhoud van een dvd, dan zou je per gegevens verzameling
nog een hele grote indexering hebben.

Zou die vlieger, eventueel, op moeten gaan, dan betekent dat je een verhouding zou moeten hebben tussen
de hoeveelheid geheugens en de hoeveelheid aan gegevens wat zo'n geheugen zou moeten bevatten.
Immers ieder gegeven is van het zelfde type, wanneer dit niet zo is zou je dan nog ieder geheugen in blokken
kunnen verdelen.

Geheugen 3, onderverdeling 6, gegeven 9 stel ik mij zo voor.

Ik denk dat je dat met een enorme snelheid kan laten lopen, maar een gegevens vermindering?

p.s. was het maar infererende
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:54

From: Cugel

't is net Ravensburg wat ik nog ken uit Nederland.

Je zou eens moeten weten hoeveel men al weet....
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:55

From: Cugel

..sorry...die blokken waar je het over hebt.

Vergeet die maar, je moet het meer zoeken in kunstmatige 16 hoekige diamanten.

Lang leve PHI en de priemgetallen...daar kun je echt alles mee!
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:55

From: Troebelwater

Nou, 'k ben alweer het spoor bijster.
'k ga maar weer lekker verder met het knutselen aan m'n nieuwslezertje
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:56

From: Cugel

Nou, 'k ben alweer het spoor bijster.


.......helemaal doorlezen, er een nachtje over slapen, nog eens doorlezen:

http://www.rgrace.org/146/149bec.html

Als er dan nog geen bellen gaan rinkelen zal het waarschijnlijk altijd stil blijven.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:57

From: Ferris

Nou, 'k ben alweer het spoor bijster.

.......helemaal doorlezen, er een nachtje over slapen, nog eens doorlezen:

http://www.rgrace.org/146/149bec.html

Als er dan nog geen bellen gaan rinkelen zal het waarschijnlijk altijd stil blijven.


Het stukje nonsense eindigt met:
Strange, but intuitive, goings-on. Perhaps we will never understand how to deal with these "coincidences" as long as we don't catch on that there is a SuperScience here, of BEC space, that crosses all borders.

Precies de zweverigheid die ook Cugel tentoonspreidt.
En ook hier wordt niets aangetoond maar slechts geïnsinueerd.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:58

From: Cugel

Net zo zweverig als Newton, Einstein, Pascal en Thevenin zeker.

Wel interessant dat de meeste die reageren, reageren met zweverig als ze het niet snappen.

Kennis is en blijft een vorm van energie die ook een vorm heeft en ook nog eens volgens
een vast patroon wordt opgeslagen. Hoe je het wendt of keert het blijven altijd elektronen!!

Denk niet dat je de sleutel vindt van Jan's code door dit af te wijzen.

Je hebt geen idee wat Jan's hobbies waren...dus oordeel niet te snel.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 13:59

From: Lymon

"Je hebt geen idee wat Jan's hobbies waren...dus oordeel niet te snel."

als je het boek een beetje gelezen hebt dan heb je dat idee dus wel:

het "nederlandse" lied (Frans Bauer ed.), de Bingo avond en prutsen met electronica.
en aangezien hij een beetje druk was met z'n uitvinding was er voor andere zaken waarschijnlijk geen tijd.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron