Nu de rest nog

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:47

Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:50

From: MatrixView

http://noorderlicht.vpro.nl/themasites/images/index.jsp?number=18240741


Tjemig... Heeft Jan Sloot dat allemaal zelf ontworpen op zijn zolderkamertje...? :-)


Nu even serieus:
Cugel..., je lijdt aan het vervelende verschijnsel dat je alles wat je leest over techniek en die esoterische lariekoek koppelt aan het coderingsverhaal van sloot... Je hecht veel te veel waarde aan die totale zinloze informatie die je in je hoofd stopt... Je bent een vent van 28, maar je lult als 'n zweefteef van 47 in de overgang...

Richt je 's op de unieke wetenschappelijke ervaring: "iets ECHT totaal weten en begrijpen" in plaats van jouw gezwets, wat niet meer is dan "GELOVEN dat je iets weet".


Ik hoor bij wijze van spreken hier nog liever iemand passioneel praten over zijn postzegelverzameling, waar ie vreselijk veel van weet, dan dat gelul van jou te lezen. Maar ja, er zijn hier vast een paar van die knuppels die alles van je slikken als zoete koek...


Antwoorden is niet nodig, want die ken ik al van je.

'k ga pitten, de mazzel.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:51

From: Troebelwater

http://noorderlicht.vpro.nl/themasites/images/index.jsp?number=18240741


Eerlijk is eerlijk, het is wel leuk om te zien :)
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:53

From: MatrixView

http://noorderlicht.vpro.nl/themasites/images/index.jsp?number=18240741


Eerlijk is eerlijk, het is wel leuk om te zien :)



Tuurlijk... mooie uitvinding, maar 't is "nieuws" van vorig jaar: http://www.dpreview.com/news/0403/04030 ... idlens.asp

Bovendien stelt het vertellen van dergelijke persberichtjes (gericht aan de gemiddelde ome Kees) geen ruk voor. Ze bevatten meestal bar weinig over de diepere werking van die technologieen. Daarvoor dienen patenten en wetenschappelijke publicaties... (iets waar Cugel meer aan zou hebben)


...daarnaast heeft 't helemaal geen donder met codering of sloot te maken, wat m'n punt was.


Maar goed, we hadden volgens cugle waarschijnlijk hierbij de link moeten leggen naar: "Lees eens wat over het menselijk oog.... blablabla.... de mens is de broncode..." Tussen de regels door moet dan het beeld ontstaan dat het allemaal erg geweldige en waardevolle kennis is... Tegelijkertijd dekt hij zich in door met een Latijns gezegde zijn onzin af te sluiten; verklarend dat de mensen bedrogen willen worden zolang het verhaal maar mooi klinkt.

...totale nonsense natuurlijk en eigenlijk best een belediging voor de goedgelovige lezer.

'k ga pleite.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:53

From: Troebelwater

@ MV

Opzich heb je wel gelijk, maar 'k vond het wel een frisse afwisseling na al dat gezweef.

De link naar dat oog, als jij het niet had gezegd was het me nog niet es opgevallen.
Kan je na gaan hoeveel ik er van serieus neem.

Over de goed gelovige Henk, tja, laten we eerlijk zijn je moet echt wel een idioot zijn om
een zwevers verhaal niet te kunnen herkennen. Alleen al omdat dat je uit zo'n verhaal geen
rendement haalt.

De wereld wil bedrogen worden, wat mij betrefd:
Mensen willen berogen worden wanneer ze willen dat iets waar is of dat ze bang zijn dat iets waar is.
1e wet van de magie / boek terry goodkind, nee ik gebruik geen verdovende middelen :) :)
Dus het is de bedrieger die daar MISBRUIK van maakt, al dan niet ter bevrediging
van zijn / haar eigen manie. Wat kan het anders zijn? :(

Maar ook hier moet ik weer eerlijk zijn, zij of hij heeft me wel een idee gegeven, dat was met die
priem getallen, priemgetal - waarde = kleinere waarde, maar of dat zinnig is.

Maar daar zal jij als echte compressie man geen dansje op de plaats van maken. :)
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:55

From: Marinusprins

Het schijnt dat Sloot verre familie is van H.Kazan.
Die sloot heeft niet voor niets een hard aanval gehad.
Hij kon de stres niet aan.Die broncode is een grote leugen.
Daar kon Sloot niet mee leven.
Je ziet ,als je goed in Sloot zijn ogen kijkt; een teleurstelling ,onmacht en een schudgevoel.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:58

From: Cugel

Zo zo een hoop psychologen in spé...sla eerst nog maar eens een paar boeken open eer je weet waar je het over hebt.

Het leuke van Sloot's verhaal is natuurlijk niet de ,naar zijn zeggen, nieuwe manier van compressie maar de manier waarop hij de boel in de maling nam...en daar hebben jullie het nog nooit over gehad. Wij weten al jaren dat dat een eindig verhaal is, maar als je het omgekeerde verteld is er altijd wel iemand met een bewijs dat het onderbewust toch bevestigd. Moderne onderzoekspsycholgie..? jullie zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen.

Ik kan je één ding verklappen, bij de eerste presentatie was het kristal gebroken,,,nu jullie weer.

Nu ga ik even geeuwen voordat jullie nu eens met wat nieuws komen ipv. het aanhalen van bestaande eindige technologie.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 09:26

From: Troebelwater

Wil 'k toch even aanhalen wat MV zei:

Cugel..., je lijdt aan het vervelende verschijnsel dat je alles wat je leest over techniek en die esoterische lariekoek koppelt aan het coderingsverhaal van sloot... Je hecht veel te veel waarde aan die totale zinloze informatie die je in je hoofd stopt... Je bent een vent van 28, maar je lult als 'n zweefteef van 47 in de overgang...

En ik betreur het je te vertellen dat 'k het er mee eens MOET zijn.
Zoals hij het vertaalt ervaar ik het, dus 'k heb hierin geen keus :(

Waarom post je niet gewoon wat links over dingetjes, da's leuk om te zien en we houden het gezellig.
Hoeft wat mij berteft niet met compressie te maken hebben, als het maar met de werkelijkheid en
techniek te maken heeft. Dus geen ufo's :)
En als het zweverig overkomt, dan leg je gewoon even heel concreet ( jip en janneke taal) uit hoe of wat.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 09:26

From: Lucas88

Het kan best zijn dat Sloot 20 jaar lang echt in deze uitvinding gelooft heeft, maar er toen achter kwam dat er toch een ontbrekende schakel was. Iets waardoor de uitvinding nooit echt zou gaan werken...
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nu de rest nog

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 09:27

From: Marinusprins

Zo zo een hoop psychologen in spé...sla eerst nog maar eens een paar boeken open eer je weet waar je het over hebt.....


Boeken hoef ik niet open te slaan,dat hebben andere mensen al gedaan,die daar beter in zijn dan wij hier.
Ik hoef er alleen maar naar te luisteren ;) En dat zouden meer mensen moeten doen.
En als je dan toch leest,lees eens tussen de regels.Wist je dat Hans en Grietje eigenlijk broertjes waren?
De enige die hier verstand EN ervaring in heeft is .... tada Matrixview.
Maar dat wisten jullie al neem ik aan.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Volgende

Keer terug naar Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron