Nieuwe start

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 07:59

From: Ralphs

Dus levende tijd in deze computer is de veranderingssnelheid waarmee de bollen zich verplaatsen. Dit kun je zien als de evolutie in de computer. Dode tijd is de snelheid van het licht en het geluid die de moleculen produceren. Je zou de formule compressie techniek die ik eerder heb uitgelegd op dit systeem kunnen toepassen. De formules is dan de samenstelling per molecuul. Een getal van 1mld cijfers zou dan door 1 laser uitgelezen kunnen worden. Dmv 1 richting waar die naartoe moet schijnen en zijn beginstand. Telkens kaatst die weer naar de volgende molecuul waar die weer kleiner wordt. Op een gegeven moment kan je niet meer delen. Daar moet dus weer een nieuw molecuul komen die het getal wel weer verder deelt.

De moleculen hebben dus een samenstelling van atomen en hebben een bepaald gewicht. Een bepaalde weerkaatsingshoek. Een bepaalde zwaartekracht naar elkaar toe ( dit is nodig omdat de laser anders niet om andere moleculen heen kan gaan. Dan raak je doel dat je niet moet raken.

Het leuke is dat de inslaghoek waarop de laser het molecuul raakt telkens gelijk blijft, je zou dus een molecuul op 10000enden punten kunnen uitbreiden zonder dat het ene signaal die al eerder is bepaald van baan veranderd.

Het ligt er maar aan wat voor een soort computer je wil. Zoals hierboven omschreven krijg je een computer met oneindige dataopslag. Wil je een computer die de wereld zoals we die nu hebben nabootst dan zal je de moleculen in beweging moeten zetten. Hiervoor kan je de formules van einstein etc... gebruiken. Dan krijg je dus evolutie in een computer.

Belangrijk is hierbij dat de moleculen een bepaalde draaisnelheid hebben, een as die in een bep hoek staat, een vertraging hebben van xx aantal procent, een bep zwaartekracht etc....

Wil je met dna aan de slag dan zullen we een aantal dingen moeten weten:
De tijd dat het kost om één electron een dna streng te laten doorlopen.
De plaats waarvan één electron begint met het doorlopen van het dna.
De chemische samensteling van dna, hoe zwaar zijn die 4 elementen waaruit dna bestaat.
Hoe hoog is de zwaartekracht in een dna cel.
Welke elementen vs voeding heeft dna nodig om te evolueren vs groeien naar een wezen dat leeft.


Ik denk dat we nu een code hebben waar een gem computer expert wel mee uit de voeten kan komen. Een ding is leuk, alle info die online staat kan niet meer gepatenteerd worden. Lang leve de open source!!!!!
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 07:59

From: MatrixView

Allemachtig...

Ti Ta Tovenaar is aan de crack.


'k heb weer een hoop gemist zie ik.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:00

From: Troebelwater

Hee, MV. is er weer :)

Had ik niet verwacht, maar wel leuk (er van uitgaande dat je e.a. van
commentaar voorziet) ;)
'k zou zeggen ff wat bijlezen en dan zien we wel wat jij vind,
maar 'k geloof dat je in wezen niet veel gemist hebt.

grts.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:01

From: Ralphs

Het leuke van dit systeem is dat je terug kan gaan in de tijd. Stel je een voetbal voor met 1mld vlakken. elke keer als je brand, zet je zo'n vlak in de goede richting. Doordat ze in beweging staan krijg je bijna nooit dat hetzelfde punt geraakt wordt door een doorverbonden signaal van een ander molecuul. De opgeslagen data bevind zich dus op de moleculen. Om deze data uit te lezen heb je dus een tijdscode van de periode nodig waarin het werd gebrand. Een richting van de laser en een startpositie. Het is dus mogelijk om 1 database te maken ergens op de wereld waarin iedereen z'n data kan opslaan en met die tijdscode al dan niet betaald data kan streamen. Tijd bestaat dus eigenlijk niet in dit systeem.

Mensen dit is de broncode. Eigenlijk had ik hem niet voor nop willen prijsgeven maar ik wil niet jansloot achterna z'n graf in. Ik heb verschillende mensen gesproken van veiligheidsdiensten, deze konden me geen info geven. Info over de code is er niet dus vandaar. Hier is die.....

Maar dit is nog maar het begin, de matrix etc.... ik hoop dat niemand misbruik gaat maken ervan. Klinkt vaag, maar besef wel dat de gevolgen ervan, als deze werkt ietswat groter kunnen zjin dan we totnutoe voor mogelijk hebben gehuoden.

Het leuke is dat je inprinciepe chemisch een computer kunnen bouwen. Wat ook kan is een zelf evoluerend systeem te maken. We zouden dus de sims kunnen bouwen met echt dna en echt denkende, voelende, ruikende wezens.

Ik daag jullie uit, om niet alleen na te denken over de werking van dit systeem, maar vooral om de gevolgen.

Veel dank, gr Ralphs
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:02

From: Ralphs

ohw, het hoeft trouwens niet om dit systeem moleculair te maken. Het kan ook gewoon digitaal dmv verschillende matrixen die aan elkaar gekoppeld zijn......

Gr, me
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:02

From: MatrixView

Hee, MV. is er weer :)

Had ik niet verwacht, maar wel leuk (er van uitgaande dat je e.a. van
commentaar voorziet) ;)
'k zou zeggen ff wat bijlezen en dan zien we wel wat jij vind,
maar 'k geloof dat je in wezen niet veel gemist hebt.

grts.


Nee joh, ik steek geen tijd/energie meer in het commentaar geven op esoterische bagger. Dat is hetzelfde als bij een Jehova's getuige aanbellen om 'm te bekeren tot het atheisme. Bovendien kan ik dat sarcastische toontje niet laten.

Maar, zal wel weer wat posten als ik iets interessants zie...

L8R
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:03

From: Cugel

Als we ons allemaal realiseren dat we elkaars broncode zijn.

Ik wens jullie in ieder geval de mooiste wereld uit je dromen toe.

Droom dan vooral dat je droom zichzelf droomt in alle dimenties die je maar dromen kunt.

Slaap lekker....en morgen gezond weer op.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:04

From: Ralphs

Uhmz... laten we realistisch blijven. Als je goed nadenkt kom je er achter dat dit systeem zo gek nog niet werkt. Het probleem is dat er op dit gebied nog niets geschreven is. Afzeiken is een mogelijkheid, en ook het gemakkelijkst. Je zou ook gewoon mee kunnen denken.

Gr, Ralph
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:05

From: MatrixView

Uhmz... laten we realistisch blijven.


:-) Hoor wie 't zegt...

Als je goed nadenkt kom je er achter dat dit systeem zo gek nog niet werkt.


Welk systeem? Je een-tweetje met cugle? Als je 't mij vraagt lijkt het op een dove die een blinde leidt.



Het probleem is dat er op dit gebied nog niets geschreven is.


Ik hoop 't niet. Dat zou betekenen dat er nog meer van die creaties rondlopen.



Afzeiken is een mogelijkheid, en ook het gemakkelijkst. Je zou ook gewoon mee kunnen denken.


Iemand afzeiken die dom ouwehoert en ook nog gelooft dat ie slim overkomt heeft een zekere functie. Al die onzin die jij hier post heeft toch helemaal niets meer met Sloot of het boek te maken, man. Het is wel vermakelijk hoor, maar het is totaal off-topic.

Heb hier al zoveel van die onzin aangehoord:
- dna-moleculen
- priemgetallen
- spherical dvd's
- pyramides van egypte
- oneindige! data-compressie
- inslaghoeken
- zwaartekracht
- molecuulweerkaatsing
- etc...

...en volgende week ga je ons vertellen dat die broncode in de aars van je grootmoeder zit...


Begrijp me niet verkeerd; naast zelfoverschatting en naiviteit zal enige intelligentie jou en cugel niet vreemd zijn, maar als je echt serieus genomen wilt worden, zul je 't over een andere boeg moeten gooien.

Kijk maar wat je doet en denk aan je medicatie!
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Nieuwe start

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 08:06

From: Cugel

Wacht maar totdat Philips de vinding binnenkort op de markt brengt.

Je zult versteld staan !

En dan is er vast wel een kanaal waar je kan kijken wie er flink genomen wordt.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron