Simulatie moleculen

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Simulatie moleculen

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 07:03

From: Ralphs

Stel je nou eens voor dat je 10 gesimuleerde atomen in beweging zet. Dan kan je door bepaalde afspraken getallen genereren. Stel je hebt een getal 100000000 dan kan je die tien atomen een zodanige route geven met een bepaalde onderlinge zwaartekracht dat je als je eenmaal deze in beweging zet dus in de computer simuleert automatisch deze getallenrij creeerd.

Succes met het uitproberen van deze theorie= werkt dus volgens de formules van einstein.

groeten Ralph
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Simulatie moleculen

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 07:03

From: Cugel


He er is weer iemand wakker geworden.
Elk electron heeft zijn spin-moment , zichtbaar maar ook in andere dimensies.
De som van het totaal moet echter wel 1 blijven. Wat(t) is het antwoord !

Je hersenen bestaan nl. uit veel meer dan dat aantal verbindingen.
Het is hoogfrequente UMTS in optima forma. ( binnenkort voor iedereen te ontvangen )

Er gaat nog veel gebeuren jongens!
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Simulatie moleculen

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 07:04

From: Ralphs

Heej cugel, wat moet ik me hierbij voorstellen. Een ding weet ik zeker, niets werkt effectiever dan de natuur. Laten we deze dus gewoon simuleren. Is dit in de toekomst iets voor dna? In iedergeval is het me gelukt met een hele eenvoudige berekening om een getal van 100 getallen om te zetten in 6 fictief bewegende dingen . Dit komt omdat ruimte niet alleen oneindig groot is maar ook oneindig klein. Als je deze denkwijze doorzet dan ben je instaat om een aura voor een computer te creeeren. Tevens kan dit systeem er voor zorgen dat je een self learning system in kan bouwen. Maar laten we de discussie wel openbaar op internet voeren. Dit is wel zo leuk toch?

'k heb de patenten van jan sloot is nagekeken. Met een beetje creatieviteit kan je dit systeem er wel inpassen.

Nogmaals succes en ik wordt graat op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Simulatie moleculen

Berichtdoor Webmaster » di 17 aug 2010, 07:05

From: Cugel

De richting die je op gaat is de juiste.
De visualisatie van alles om ond heen gebeurt door de rangschikking van de natuurlijke
bouwblokken. Je kunt je voorstellen dat 7 bewuste dimensies weergegeven kunnen worden
in kubussen met zes kanten en een interne ruimte. De volgorde van de waardes wordt weer-
gegeven in de puurste vorm van stabiliteit van spanning en stroom....de piramide.

Lees eens wat over Imhotep en het Gizah complex en over de dubbele helix..een eyeopener.

Suc6
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21


Keer terug naar Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron