De broncode: NL vinding die 100 Miljard waar was ...

De broncode: NL vinding die 100 Miljard waar was ...

Re: De broncode: NL vinding die 100 Miljard waar was ...

Berichtdoor Johan1951 » zo 04 sep 2011, 11:04

From: Aidix

Mja, mensen moeten eens nadenken of het niet vreemd is dat ergens in dit heelal een planeet is waarop zowaar een stel apen rondrijden op scooters.
Alleen al het feit dat er uberhaupt levende wezens zijn is bizar, dus ontkennen dat andere bizzarre dingen werkelijkheid kunnen zijn is naief.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: De broncode: NL vinding die 100 Miljard waar was ...

Berichtdoor Johan1951 » zo 04 sep 2011, 11:06

From: Ruben

Aidix schreef:
Mja, mensen moeten eens nadenken of het niet vreemd is dat ergens in dit heelal een planeet is waarop zowaar een stel apen rondrijden op scooters.
Alleen al het feit dat er uberhaupt levende wezens zijn is bizar, dus ontkennen dat andere bizzarre dingen werkelijkheid kunnen zijn is naief.

Gelukkig ben jij iemand die niet naief is :)
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: De broncode: NL vinding die 100 Miljard waar was ...

Berichtdoor Johan1951 » zo 04 sep 2011, 11:08

From: Cipher

Honda NSR-II schreef:
Mja beetje helpdesken ben ik ook wel bekend mee ja maar om zoiets te ontwikkelen heb je toch iets meer nodig dan helpdesk (or whatever) kwaliteiten. Anders zat je ook echt niet te helldesken..

Helpdesken?
Hallo, ik ben Cipher. Ik ben programmeur. En jij? :P
Joor schreef:
Ik heb het verhaal net effe iets anders gehoord. Die man is dood in zijn tuin gevonden nadat hij twee personen erover had verteld. En prompt waren alle aantekeningen weg...

Ja, en ze konden zn lichaam eerst niet vinden omdat er een UFO op zijn hoofd was geland, welke moest uitwijken voor een vallende ster die door een Mars colonie als transport middel werd gebruikt

@Aidix
GOED PUNT! Dwaal inderdaad af

@Ruben_09
Jammer dat je mn argumenten niet lijkt te lezen en vergelijkt met algemeen bekende informatie over pc's. Ook kom je niet zelf met onderbouwde argumenten. Een discussie maak je zo onmogelijk.
En voor zover ik weet leven wij in een 3 dimensionale wereld. Je hebt een breedte dimensie, hoogte, en diepte. Er zijn discussies of tijd als eventuele 4de dimesie gezien kan worden (ik vind van wel)

@Aidix
Computers zijn niet bizar, het is puur logica.

En het argument "in het 386 tijdperk wist ook niemand dat we nu 3Ghz onder ons bureau hebben loeien" is niet waar.
Zelfs toen al was bekend dat de grenzen veel hoger dan toen zouden liggen, waarom denk je anders dat er nog steeds doorontwikkeld wordt. Ik denk dat het nog wel door gaat tot een gigahertzje of 5 tot we aan de grens van de huidige x86-techniek zitten.

Maar goed. Al mijn argumenten waren gebasseerd op een compressiemethode om alle films te comprimeren en op 1 schijfje te krijgen. Dom van mij, want daar gaat deze hele theorie niet over (zoals Aidix al zegt).
Of het mogelijk zou zijn geweest om een dergelijk algoritme te ontwikkelen. Waarschijnlijk wel.
Of er een pc sterk genoeg is de keys terug te coderen naar volwaardige films.. I dunno

Maar een bedrijf als Philips zal niet zomaar mensen in dienst nemen die zeggen iets te hebben ontwikkeld. Hij zal ze bewijzen hebben gegeven, op papier. Maar, zoals ik al eerder zei. Philips ontkent alles, en zegt dat het een blaat-verhaal is
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: De broncode: NL vinding die 100 Miljard waar was ...

Berichtdoor Johan1951 » zo 04 sep 2011, 11:08

From: Just.in

"Alle geluidsdragende industrieen - cd, dvd, tape, diskette - zouden niet lang meer bestaan. Bedrijven die miljarden investeren in glasvezelnetwerken evenmin. Het aloude koperdraadje zou plotseling weer goud waard zijn. Hetzelfde geldt voor gsm. En wat te denken van alle denkbare vormen van consumentenelektronica die beeld en geluid of andere informatie voortbrengen? Niets zou hetzelfde blijven. Het bedrijf met de licenties op SDCS zou, zo stelde Roel Pieper handenwrijvend vast, honderden miljarden dollars waard zijn"

Als je dat zo leest, dan lijkt het me echt niet zo onwaarschijnlijk dat hij gewoon is vermoord.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: De broncode: NL vinding die 100 Miljard waar was ...

Berichtdoor Johan1951 » zo 04 sep 2011, 11:09

From: Honda NSR-II

Precies.. en stel dat een bedrijf het in handen heeft zal het proberen om het stapsgewijs in gebruik te nemen.. Zo halen ze er het meeste geld uit!
Computers zijn niet bizar, het is puur logica.

Volgens mij zijn computers wel bizar voor iedereen die die mening deelt.

Ik? ik ben iig niet zo narrow-minded 8-)
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: De broncode: NL vinding die 100 Miljard waar was ...

Berichtdoor Johan1951 » zo 04 sep 2011, 11:11

From: Xander

Honda NSR-II schreef:
Ik? ik ben iig niet zo narrow-minded 8-)

:)
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Vorige

Keer terug naar Scooter Forum (0904)