Mega-Compressie (Deel 1)

Mega-Compressie (Deel 1)

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 15:50

From: Günther

Nu ja. Philips is niet achterlijk natuurlijk. Die gaan niet met iemand in zee als het niet erg serieus is. Bovendien is het een beetje dom om hier te roepen dat het niet zou kunnen, want het zou niet voor niets de uitvinding vd eeuw zijn. Dat je dat dan niet kan bevatten is wat anders.s
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 15:51

From: LivEliveD

Günther schreef:
Nu ja. Philips is niet achterlijk natuurlijk. Die gaan niet met iemand in zee als het niet erg serieus is. Bovendien is het een beetje dom om hier te roepen dat het niet zou kunnen, want het zou niet voor niets de uitvinding vd eeuw zijn. Dat je dat dan niet kan bevatten is wat anders.s

Wiskunde faalt niet. En het was ten tijde van de Internet hype toen je voor elke drol met een "e" erin nog tig geld kreeg. Dollartekens vertroebelen het verstand. Zelfs in Truth hield de bevinding geen stand en daar staan ze nog veel meer open voor dit soort dingen dan hier.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 15:52

From: Günther

LivEliveD schreef:
Zelfs in Truth hield de bevinding geen stand

Nou nou, want dáár zitten atoombomuitvinders. Dat zeg ik dus net. Dat je het niet kan verklaren, bevatten of beredeneren, wil niet zeggen dat het niet zo is.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 15:53

From: Cyber_rebel

Günther schreef:
Nou nou, want dáár zitten atoombomuitvinders. Dat zeg ik dus net. Dat je het niet kan verklaren, bevatten of beredeneren, wil niet zeggen dat het niet zo is.

Losless compressie dat elk formaat reduceert is iig bewijsbaar onmogelijk. Een dergelijke bewering is niet anders dan iemand die beweert de perpetuum mobile uitgevonden te hebben.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 15:55

From: SlaadjeBla

Lynx666 schreef:
[..]
Ik zou zeggen; lees het boek eens. Toch zeker een erg interessant verhaal (en controleerbaar). :).

Hij neemt zijn techniek mee het graf in, niemand weet wat het precies was of hoe het gedaan is en jij noemt het controleerbaar? :D

Het is gewoon een leuke detective / sci-fi combinatie, meer niet.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 15:56

From: Günther

Cyber_rebel schreef:
[..]
Losless compressie dat elk formaat reduceert is iig bewijsbaar onmogelijk. Een dergelijke bewering is niet anders dan iemand die beweert de perpetuum mobile uitgevonden te hebben.

Zullen we dan ook maar stoppen met de kernsplitstingproeven in Frankrijk? Kost alleen maar geld en ach, zo'n uitvinding zal er vast niet komen.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 16:04

From: Cyber_rebel

Günther schreef:
Zullen we dan ook maar stoppen met de kernsplitstingproeven in Frankrijk? Kost alleen maar geld en ach, zo'n uitvinding zal er vast niet komen.

Heb je die link gelezen die ik gepost heb? Daar staat de wiskundige onderbouwing voor de reden waarom het niet kan.
Van kernsplitsing is nooit bewezen dat het niet kan.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 16:05

From: Günther

Cyber_rebel schreef:
Daar staat de wiskundige onderbouwing voor de reden waarom het niet kan.

Ja prima enzo. Een paar honderd jaar geleden dachten we nog dat de aarde plat was. 10 jaar geleden was het ONMOGELIJK dat je een gigabyte op een postzegelformaat kon krijgen, je werd dan wiskundig voor gek verklaard. Je denkt wel erg conservatief zo.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 16:06

From: Cyber_rebel

ZUCHT!

Goed ik hou op met jou te discussieren want ik raak alleen maar geirriteerd van je vrij domme reacties. Ten eerste is het een fabel dat men in de middeleeuwen geloofde dat de aarde plat was. Ten tweede is dat nooit bewezen en zeker niet met wiskunde.

Ff terzijde je weet toch wel wat lossless is hoop ik he??
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Mega-Compressie (Deel 1)

Berichtdoor Johan1951 » wo 23 feb 2011, 16:07

From: Günther

Cyber_rebel schreef:
ZUCHT!

Goed ik hou op met jou te discussieren want ik raak alleen maar geirriteerd van je vrij domme reacties. Ten eerste is het een fabel dat men in de middeleeuwen geloofde dat de aarde plat was. Ten tweede is dat nooit bewezen en zeker niet met wiskunde.

Ff terzijde je weet toch wel wat lossless is hoop ik he??

Doe het maar weer af als dom. Dan lijkt het net of je heel slim lijkt. Niet dat dat zo is natuurlijk, want je komt gewoon als een conservatieve zak over.
Verder zit ik nu ruim 26 jaar achter computers, waarvan 10 professioneel en in die jaren heb ik honderden, zo niet duizenden, lullo's als jij voorbij zien komen die 'bewijzen' hadden dat iets niet kon en 5 jaar later nergens te vinden waren omdat iedereen het op de pc had staan.
En ja, ik weet wat lossless is. En ja ik weet dat het onwaarschijnlijk klinkt. En nee, je kunt het niet simpelweg met eoa wiskundige formule omzeep helpen.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum.Fok.NL (0705)

cron