De Broncode

De broncode

Re: De Broncode

Berichtdoor Johan1951 » ma 25 okt 2010, 17:58

From: Redlop

Hier de foto's van de officiële site.

Marcel Boekhoorn en Roel Pieper zijn met dat ding naar Silicon Valley gevlogen. Dat hoofdstuk in het verhaal blijft toch vreemd.
Als het 'nep' was dan hadden ze dat toch onmiddelijk destijds in het nieuws hunnen brengen?
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: De Broncode

Berichtdoor Johan1951 » ma 25 okt 2010, 17:58

From: Ewalk

Heb het boek net gelezen. Het blijft inderdaad een vaag verhaal omhuld door mysteries. De betrokkenen worden volop bij naam genoemd en gewoon geciteerd. In hoeverre is dit een hoax? Ik vind het hoogstens vreemd dat er nooit meer wat over is gehoord na die korte opleving in de media. Ondertussen is Pieper e.d wel gevlogen en bovendien ontkent hij niets. Hij zegt alleen dat het niet interessant genoeg was.
Zoals ik in het boek heb gelezen komt Pieper op mij over als een megalomane opportunist die iedere keer op het juiste moment op de juiste plek is. Hij is keihard, kijk eens hoe hij met zijn ex en zijn twee gehandicapte zoons omgaat. Hij wil ze niet kennen. Hij jaagt het grote geld na, wil altijd een winner zijn ten koste van veel. Het zou me niets verbazen dat hij er vandoor is met de technologie en zijn tijd afwacht om anderen stuk te maken.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Vorige

Keer terug naar MovieMeter.nl (0108)

cron