Broncode Jan Sloot fictie of .....

Broncode Jan Sloot fictie of .....

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:10

From: Phantom090371

Ik heb 10 jaar geleden ook zo'n verhaal gehoord van iemand die een programma had gemaakt en enorm bestanden kon comprimeren. Echter nooit weer wat over gehoord.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:10

From: Charl

Weggezipt :wink:
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:12

From: Louis-Paul Linssen

Richard Schouw schreef:
Louis-Paul Linssen schreef:
Verbaas je hoeveel er in zo weinig data past :)

Verbazingwekkend idd. Twee mm laadbalk en weg issie.

http://www.farb-rausch.com/fr019_party.zip

Die zul je wel moeten kunnen openen.
Het is geen 3Dmark 2005 wat graphics betreft maar het is ook geen download van tweehonderd zoveel MB :)
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:13

From: Wabbe

Ik weet dat er ergens een spel bestaat van een paar kb (ik dacht19).
der was wel een heel sterke pc voor nodig omdat alles (textures en geluiden) werd berekent
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:14

From: Squidward

Waarom denken de meeste vanm jullie dat dit niet zou kunnen??

Iedere dvd bestaat uit 5 algoritmen van 74mb per stuk, die moet je dus op een hardeschijf hebben staan, uit die 5 algoritmen is iedere willekeurige film te maken, dus als je een code bedenk om die algoritmen in de goede volgorde te zetten en die code 1kb inneemt heb je dus eigelijk een film op 1 kb, ik denk alleen wel dat je een hele zware processor nodig hebt om dit te berekenen, maar da's weer een ander verhaal, ik denk dus dat het best mogelijk is.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:15

From: Phantom090371

Squidward schreef:
Waarom denken de meeste vanm jullie dat dit niet zou kunnen??

Zoals veel mensen denken: Eerst zien, dan geloven.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:16

From: JCL

Het is idd een zwaar boeiend onderwerp.

Er zijn nu eigelijk 2 theorien over.

Pieper zit op de wip bij Phillips, wil een goed pensioen (erg goed!) en vermoord Jan Sloot om grof rijk te worden op zijn uitvinding die werkt. maar er staat nog 1 iemand in de weg.

Pieper zit op de wip bij Phillips, is genaaid door Jan Sloot omdat zijn uitvinding nep is en dit heeft Phillips miljoenen gekost. Hij wou het eerst op de manier doen van theorie 1 maar omdat het allemaal nep is wordt ie boos en (laat) Sloot afmaken.

Omdat de hele industrie anders op zijn gat gaat is denk ik onzin omdat Phillips er niet zo gek veel meer mee te maken had. Pieper is veel vuiler in deze afaire. Hij schijft in een mailtje ook "Phillips zou een goede potenitele klant zijn" maar hij is Phillips... Hij wou dus alleen in zee met Sloot. Ik denk dat beide theorien wel wat hebben. Maar vooral de laatste lijkt mij het meest geloof waardig. Neem niet weg dat als het echt is we er nog wel eens wat over gaan horen, dat kan niet anders.

Bovendien heeft Pieper allemaal informatie van Sloot in zijn kleus liggen, info die al zou hij het hebben gekregen (en niet na zijn dood hebben gejat) alsnog aan Phillips behoort en niet aan hem prive.

dan zou het nog kunnen zijn dat eigelijk niemand wist of het zou werken (alleen Sloot) en Pieper alleen verder wil met het project en Sloot (laat) afmaken maar er dan achter komt dat hij zijn geheimen mee het graf in neemt. Blijft een vaag zaakje, wil nog wel eens weten hoe dit nou echt zit!
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:17

From: Squidward

JCL schreef:
Bovendien heeft Pieper allemaal informatie van Sloot in zijn kleus liggen, info die al zou hij het hebben gekregen (en niet na zijn dood hebben gejat) alsnog aan Phillips behoort en niet aan hem prive.

Volgens mij behoort er helemaal nix aan phillips toe.
Maar waarom denk je dat pieper hier de crimineel is??
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:18

From: JCL

Squidward schreef:
JCL schreef:
Bovendien heeft Pieper allemaal informatie van Sloot in zijn kleus liggen, info die al zou hij het hebben gekregen (en niet na zijn dood hebben gejat) alsnog aan Phillips behoort en niet aan hem prive.

Volgens mij behoort er helemaal nix aan phillips toe.
Maar waarom denk je dat pieper hier de crimineel is??

Hij heeft de spullen in zijn kluis, hij wist dat hij zou worden gekicked bij Phillips en hij had de mogelijkheid om een uitvinding te jatten die wordt geschat door sommige op 100 miljard dollar! ik bedoel WoW, dat is veel. Bovendien is hij wel heel erg vaak op het verkeerde moment op de verkeerde tijd dat het statistisch niet meer mogelijk is zo ongeveer.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Broncode Jan Sloot fictie of .....

Berichtdoor Johan1951 » zo 24 okt 2010, 13:19

From: Squidward

Niet pieper maar Jos van Rossem heeft dat spul in een kluis alleen zegt hij deze niet te willen openen omdat het dan z'n autenciteit verliest, beetje vaag, maarja, lees dit anders eens.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Vorige

Keer terug naar Hardeware.info (1004)