Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 17:59

From: Catch22-

HenryHill schreef:
[..]
Lol, dat is geen film maar een demo, geschreven door programmeurs die in superkleine executables de meest bizarre dingen kunnen maken (meestal in assembly), waaronder 3D renderers zoals je vermoedelijk in deze demo ziet.

Begrijp me niet verkeerd, om zoiets in 180kb voor elkaar te krijgen is echt bruut, maar het is iets compleet anders dan waar het topic hier over gaat :)

Volgens mij is dit compleet gebasseerd op DirectX en zijn standaardelementen.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 18:01

From: Trommeldaris

Tijn schreef:
[..]
Nee, juist niet :) Je neemt een oneindige reeks die iedereen kan berekenen, maar je niet hoeft op te slaan (zoals pi). Op die manier hoef je alleen aan te geven waar in die reeks je wil zijn en de bijbehorende getallen kan iedereen dan zelf berekenen.

Betekend dat dan ook dat ze nooit over copyright kunnen beginnen, omdat alles al een keer beschreven is? (in pi) :P
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 18:02

From: J.J.De-Bom

Catch22- schreef:
[..]
Volgens mij is dit compleet gebasseerd op DirectX en zijn standaardelementen.

Idd procedureel gegenereerde content (geometrie, audio, textures) en gebruik maken van de capaciteiten van libraries die sowieso al op het systeem aanwezig zijn (font-rendering, speech synthesis etc.). Dat is niet zozeer compressie alswel generatief werken. Over het eindresultaat kun je dan natuurlijk altijd nog een executable-packer heen halen. Dit heeft helemaal niks met dit onderwerp te maken.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 18:04

From: Bankfurt

J.J.De-Bom schreef:
[..]
en ik wil nog even toevoegen, dezelfde technici hier, die niet in het monster van loch ness geloven, en dat atomen bestaan uit ruimteschepen,die niet het verband begrijpen tussen george bush en reptilians, die nog steeds denken dat er een weerballon geland is bij Area 51, die denken dat het Philadelphia experiment niet echt gebeurd is, en die denken dat we echt op de maan zijn geland. :)

Daar had ik niet over.

Met Haarp,chemtrails en aardbevingen heb ik het over een technische wetenschappelijke uitvinding met patent.

http://www.bariumblues.com/haarp_patent.htm

maar ...Off-topic.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 18:05

From: Bankfurt

RM-rf schreef:
misschien kan degene die gelooft in oneindige megacompressie me eventjes in één woord of één letter overtuigen hoe zijn theorie werkt?

dan geloof ik het direkt :) :P

Het is niet zeker dat het systeem van Sloot een vorm van megacompressie is.

Raar dat niemand mijn hint oppakt om iets out of the box te zoeken van NP versie problemen naar P versie problemen.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 18:06

From: J.J.De-Bom

Bankfurt schreef:
[..]
Daar had ik niet over.

Met Haarp,chemtrails en aardbevingen heb ik het over een technische wetenschappelijke uitvinding met patent.

http://www.bariumblues.com/haarp_patent.htm

maar ...Off-topic.

Ah, grappig, dan is de kwalificatie "wetenschappelijk" opeens wel weer belangrijk :P
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 18:08

From: Bankfurt

J.J.De-Bom schreef:
[..]
Idd procedureel gegenereerde content (geometrie, audio, textures) en gebruik maken van de capaciteiten van libraries die sowieso al op het systeem aanwezig zijn (font-rendering, speech synthesis etc.). Dat is niet zozeer compressie alswel generatief werken. Over het eindresultaat kun je dan natuurlijk altijd nog een executable-packer heen halen. Dit heeft helemaal niks met dit onderwerp te maken.

Misschien niet helemaal, maar ik denk wel dat Sloot ook naar dit soort verwante mogelijkheden gekeken heeft; misschien heeft hij een heel snelle manier van generative processing gevonden.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 18:09

From: Bankfurt

J.J.De-Bom schreef:
[..]
Ah, grappig, dan is de kwalificatie "wetenschappelijk" opeens wel weer belangrijk :P

Altijd belangrijk, net als "niet-wetenschappelijk".

Ik laat me nooit muilkorven door een een of andere sufkeutel die zich professor noemt en even denkt mij te mogen gaan dicteren hoe ik mag of moet gaan denken.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 18:11

From: J.J.De-Bom

Bankfurt schreef:
[..]
Altijd belangrijk, net als "niet-wetenschappelijk".

Ik laat me nooit muilkorven door een een of andere sufkeutel die zich professor noemt en even denkt mij te mogen gaan dicteren hoe ik mag of moet gaan denken.

Dus als ik het goed begrijp betekent "wetenschappelijk" helemaal niks als het iets tegenspreekt waar jij in gelooft, en als het iets bevestigt waar jij in gelooft betekent het opeens heel wat.

:)
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » ma 12 dec 2011, 18:12

From: J.J.De-Bom

Bankfurt schreef:
[..]
Misschien niet helemaal, maar ik denk wel dat Sloot ook naar dit soort verwante mogelijkheden gekeken heeft; misschien heeft hij een heel snelle manier van generative processing gevonden.

Als we kijken naar de registratie ( http://jansloot.telcomsoft.nl/Sources-1/Registratie/Registratie.htm ) rept dat enkel over compressie. Heb je zijn octrooien enzo wel eens doorgenomen ?
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

VorigeVolgende

Keer terug naar Forum.Fok.NL (1011)

cron