Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » vr 20 jan 2012, 22:02

From: Bankfurt

Dubbel.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » vr 20 jan 2012, 22:32

From: J.J.De-Bom

Bankfurt schreef:
...en ?


En dat je dus zegt dat je bij elk falend IT-bedrijf eerst uitgaat van een conspiracy, en daarna weer zegt dat je dat enkel bij deze 2 bedrijven deed.
Oftewel, je spreekt jezelf tegen en kunt niet op je woord vertrouwd worden.

Ik bedenk codes waarmee ineens al deze software en hardware van jou uitschakel door alleen even met m'n vingers te klikken....

:)

Duidelijk, je hebt gewoon geen flauw benul van programmeren en / of encryptie- en compressie-algoritmes.

algoritmen zijn leuk idd. Vooral ook bij datacommunicatie & protocollen.

Het wordt echt steeds genanter :)
Zeg je ook wel eens tegen een timmerman : "gereedschap is leuk ja. vooral bij het maken van dingen." ?
En dan echt glunderend erbij kijken alsof je echt iets heel slims hebt gezegd ? :D

DNA technology = een wereld van nieuwe toepassingen in High Tech - datacommunicatie.

Blijf je nou gewoon elke keer de 3 woorden die je die dag ergens gelezen hebt in een willekeurige zin zetten ?

We zitten hier in forum BNW; conspiracies en niet in officiele "W&T".

Dat klopt. Ik ben van de FBI en jij bent een reptilian. Je moeder is een vliegtuig en toet-toet de horlepiep.

We zitten in BNW; dus o.a. HAARP, nanotechnologie en mind-control.

Je zou je nog geen tetris-kloon kunnen programmeren als je leven er vanaf hing, dus er bestaat helemaal geen jouw "wereld van de ICT".
Je snapt namelijk helemaal niks van ICT :D

Je leest op wat conspiracy-sites wat artikelen en hoopt vervolgens dat je mensen kunt laten denken dat je slim en o zo out-of-the-box bent door een paar termen te onthouden.
Het is alleen heel genant dat je niet eens weet wat ze betekenen, of hoe je ze moet gebruiken.. Gelukkig zorgt dat er wel voor dat je zelf niet door hebt dat je je enorm voor lul zet.

:)

Maar dan zit ik dus heel goed in BNW, ..nogmaals.

Enkel als je vindt dat BNW enkel voor domme mensen zou zijn. Ik zeg dat niet, maar jij denkt dat blijkbaar.

Andersom, jij gebruikt dit voorgeprogrammeerde verdedigingsmechanisme die in je gebakken is met dit standaardantwoord.

Ik heb nog helemaal niks gezegd wat ik weet van in-the-box zaken; ik heb nieuws voor jou:

Waar jij het over hebt w.b.t. in-the-box is mij bekend, en deze zaken zijn vaak niet eens 100% juist uitgewerkt. Het is veel moeilijker om de dingen van out-the-box jezelf eigen te maken.

Nou ja, je hebt tot nu toe vrij duidelijk laten blijken dat je niks van computers, programmeren, algoritmes, dataencryptie en compressie snapt. Dat is toch wel behoorlijk het minimum van "the box", en zelfs dat is al te moeilijk voor je.
Maar blijf rustig tegen jezelf zeggen dat je superbriljant bent omdat je al die dingen niet kunt hoor.

:)

Je spreekt jezelf tegen, omdat je helemaal nog niks weet van out-of-the-box. (leuke woordspeling trouwens met dat box-je van Sloot), laat staan wat je weet van mijn in-the-box kennis.

Je hebt geen kennis.
Niet out-of-the-box, en niet in-the-box.
Je hebt nog nooit een simpel algoritme als LZ(W) geimplementeerd, Huffman-coding zegt je niks, je weet niet wat een Burrows–Wheeler transform, hell, ik zou bijna durven te wedden dat RLE te hoog gegrepen is voor je.

Kortom, je bent ongeveer het IT-equivalent van Corky uit "Life goes on".
Het enige verschil is dat Corky wist dat ie verstandelijke beperkingen had.

Dat heb ik helemaal niet gezegd. Jij weet helemaal niet hoeveel ervaring ik heb opgedaan met in-the-box zaken; ik kan je wel zeggen,
nogmaals, dat het baby stuff is.

Och ja, jij knipt met je vingers en tovert wat te voorschijn, toch ? :)

Ik zoek de mensen die veel weten van in-the-box EN out-of-thebox, en voor beide kanten openstaan.

Maar die zul je niet vinden, want iedereen die beschikt over die in-the-box kennis heeft direct door dat jij geen kennis hebt.

:)

Maar toch waardeer ik jou replieken en tegenaanvallen, want ik heb zelden de eer om met ervaren ICT-deskundigen in BNW de degens inhoudelijk te kruisen. (en ik denk zeker dat jij wel ervaren en expert genoeg bent in de in-the-box ICT).

Dat is het leuke van een forum als dit. En jouw antwoorden en teksten zijn gelukkig een verademing in vergelijking met het gescheld en inhoudsloze geflame van anderen in BNW.

Nou meneer de Bom, bedankt voor het geven van tegenwicht.

Groet.

Ik kan me wel voorstellen dat andere mensen met kennis van zaken het niet de moeite waard vinden om met iemand als jij in discussie te gaan ja.

:)
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » vr 20 jan 2012, 22:37

From: Bankfurt

J.J.De-Bom schreef:
[..]

En dat je dus zegt dat je bij elk falend IT-bedrijf eerst uitgaat van een conspiracy, en daarna weer zegt dat je dat enkel bij deze 2 bedrijven deed.
Oftewel, je spreekt jezelf tegen en kunt niet op je woord vertrouwd worden.

[..]

:)

Duidelijk, je hebt gewoon geen flauw benul van programmeren en / of encryptie- en compressie-algoritmes.

;)

[..]

Het wordt echt steeds genanter :)
Zeg je ook wel eens tegen een timmerman : "gereedschap is leuk ja. vooral bij het maken van dingen." ?
En dan echt glunderend erbij kijken alsof je echt iets heel slims hebt gezegd ?

[..]

Blijf je nou gewoon elke keer de 3 woorden die je die dag ergens gelezen hebt in een willekeurige zin zetten ?

[..]

Dat klopt. Ik ben van de FBI en jij bent een reptilian. Je moeder is een vliegtuig en toet-toet de horlepiep.

[..]

Je zou je nog geen tetris-kloon kunnen programmeren als je leven er vanaf hing, dus er bestaat helemaal geen jouw "wereld van de ICT".
Je snapt namelijk helemaal niks van ICT :D

Je leest op wat conspiracy-sites wat artikelen en hoopt vervolgens dat je mensen kunt laten denken dat je slim en o zo out-of-the-box bent door een paar termen te onthouden.
Het is alleen heel genant dat je niet eens weet wat ze betekenen, of hoe je ze moet gebruiken.. Gelukkig zorgt dat er wel voor dat je zelf niet door hebt dat je je enorm voor lul zet.

:)

[..]

Enkel als je vindt dat BNW enkel voor domme mensen zou zijn. Ik zeg dat niet, maar jij denkt dat blijkbaar.

[..]

Nou ja, je hebt tot nu toe vrij duidelijk laten blijken dat je niks van computers, programmeren, algoritmes, dataencryptie en compressie snapt. Dat is toch wel behoorlijk het minimum van "the box", en zelfs dat is al te moeilijk voor je.
Maar blijf rustig tegen jezelf zeggen dat je superbriljant bent omdat je al die dingen niet kunt hoor.

:)

[..]

Je hebt geen kennis.
Niet out-of-the-box, en niet in-the-box.
Je hebt nog nooit een simpel algoritme als LZ(W) geimplementeerd, Huffman-coding zegt je niks, je weet niet wat een Burrows–Wheeler transform, hell, ik zou bijna durven te wedden dat RLE te hoog gegrepen is voor je.

Kortom, je bent ongeveer het IT-equivalent van Corky uit "Life goes on".
Het enige verschil is dat Corky wist dat ie verstandelijke beperkingen had.

[..]

Och ja, jij knipt met je vingers en tovert wat te voorschijn, toch ? :)

[..]

Maar die zul je niet vinden, want iedereen die beschikt over die in-the-box kennis heeft direct door dat jij geen kennis hebt.

:)

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat andere mensen met kennis van zaken het niet de moeite waard vinden om met iemand als jij in discussie te gaan ja.

:)

Bedankt nogmaals voor je bijdragen, meningen en gezichtspunten. :)

We zijn het niet eens, maar jouw antwoorden en visies zeggen heel veel en zijn heel waardevol voor mij.
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Re: Ik weet mogelijk hoe het systeem van Sloot werkt

Berichtdoor Johan1951 » vr 20 jan 2012, 22:38

From: J.J.De-Bom

Graag gedaan, ik ben nooit te beroerd om iemand te helpen.

:)
Avatar gebruiker
Johan1951
 
Berichten: 3752
Geregistreerd: di 31 aug 2010, 17:04

Vorige

Keer terug naar Forum.Fok.NL (1011)

cron