De oplossing

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 08:53

From: Drazic

Na het lezen van het boek een aantal jaar geleden, ben ik altijd blijven hobby-en met de informatie die Eric verzameld heeft. De eerste paar pogingen gingen gigantisch de mist in ;) , maar ik claim dat ik op goud gestuit ben! In tegenoverstelling van wat andere vage claims hier op dit forum, wil ik het graag onder wetenschappelijke omstandigheden demonstreren.

Ik heb tot nu toe 50 willekeurige films uitgezocht, en die elk verkleind naar een fractie van de grootte. Er zit natuurlijk een ondergrens aan, maar de methode is recursief.

Omdat 50 films op zich geen wiskundig bewijs zijn voor deze methode, en ik zonder wiskundig bewijs geen grote investeerders zal vinden, ben ik op zoek naar een BETROUWBARE wiskundige of andere wetenschapper, die mijn methode objectief wil onderzoeken.

Heeft iemand tips waar je zo iemand vind of welke geheimhoudingsverklaringen hier het beste bij zouden passen?
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 08:57

From: Cugel

Na het lezen van het boek een aantal jaar geleden, ben ik altijd blijven hobby-en met de informatie die Eric verzameld heeft. De eerste paar pogingen gingen gigantisch de mist in ;) , maar ik claim dat ik op goud gestuit ben! In tegenoverstelling van wat andere vage claims hier op dit forum, wil ik het graag onder wetenschappelijke omstandigheden demonstreren.

Ik heb tot nu toe 50 willekeurige films uitgezocht, en die elk verkleind naar een fractie van de grootte. Er zit natuurlijk een ondergrens aan, maar de methode is recursief.

Omdat 50 films op zich geen wiskundig bewijs zijn voor deze methode, en ik zonder wiskundig bewijs geen grote investeerders zal vinden, ben ik op zoek naar een BETROUWBARE wiskundige of andere wetenschapper, die mijn methode objectief wil onderzoeken.

Heeft iemand tips waar je zo iemand vind of welke geheimhoudingsverklaringen hier het beste bij zouden passen?


Eerst de bellastingdienst vragen om jouw idee vast te leggen en overdraagbaar te maken op je levenspartner en nazaten.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 08:58

From: Troebelwater

Na het lezen van het boek een aantal jaar geleden, ben ik altijd blijven hobby-en met de informatie die Eric verzameld heeft. De eerste paar pogingen gingen gigantisch de mist in ;) , maar ik claim dat ik op goud gestuit ben! In tegenoverstelling van wat andere vage claims hier op dit forum, wil ik het graag onder wetenschappelijke omstandigheden demonstreren.

Ik heb tot nu toe 50 willekeurige films uitgezocht, en die elk verkleind naar een fractie van de grootte. Er zit natuurlijk een ondergrens aan, maar de methode is recursief.

Omdat 50 films op zich geen wiskundig bewijs zijn voor deze methode, en ik zonder wiskundig bewijs geen grote investeerders zal vinden, ben ik op zoek naar een BETROUWBARE wiskundige of andere wetenschapper, die mijn methode objectief wil onderzoeken.

Heeft iemand tips waar je zo iemand vind of welke geheimhoudingsverklaringen hier het beste bij zouden passen?

Weet ik niet beste kerel, wel leuk voor je dat je wat gevonden hebt. Ik krijg daar zelf ook altijd een kick van wanneer ik niet weet hoe ik een formule moet opzetten om iets te achter halen, en vervolgens begint het langzaam maar zeker steeds duidelijker te worden wat moet doen :)

Misschien kan je die theorie van jou in wiskundige stukken hakken en vervolgens ze bijvoorbeeld op wetenschapsforum.nl gecamoufleerd voordragen?
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 08:59

From: Drazic

Eerst de bellastingdienst vragen om jouw idee vast te leggen en overdraagbaar te maken op je levenspartner en nazaten.

De belastingdienst is gestopt met die service zeiden ze. Ik heb het daarom vorige week bij een Notaris in een depot gestopt.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:00

From: Drazic

Misschien kan je die theorie van jou in wiskundige stukken hakken en vervolgens ze bijvoorbeeld op wetenschapsforum.nl gecamoufleerd voordragen?

Op zich geen slecht idee. Maar de ' stukken' waaruit het algoritme bestaat zijn heel simpel en behoeven geen bewijs. Het gaat mij juist om het bewijzen van de combinatie van deze stukken.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:01

From: Cugel

Op zich geen slecht idee. Maar de ' stukken' waaruit het algoritme bestaat zijn heel simpel en behoeven geen bewijs. Het gaat mij juist om het bewijzen van de combinatie van deze stukken.

5 stukken, elke pixel één bit,
in kleur per beeld(film) alleen de 0 opslaan en de rest opvullen met enen.
Na het inlezen heb je dus de gehele "uitgevulde" film en kan het afspelen beginnen.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:01

From: Drazic

5 stukken, elke pixel één bit,
in kleur per beeld(film) alleen de 0 opslaan en de rest opvullen met enen.
Na het inlezen heb je dus de gehele "uitgevulde" film en kan het afspelen beginnen.


Je zit er helemaal naast :-)
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:02

From: Cugel

Je zit er helemaal naast :-)

:-) idd, in het lab zijn wij ook maar tot 35 films op een videoband gekomen.
Waar het om draait is dat je alleen wegschrijft wanneer er "niets" gebeurd.
Helaas komt het dan voor dat als je elke film zijn eigen kleur geeft je sommige pixels meer dan één kleur moet geven en dit geeft idd de ultieme uitdaging...we lezen het wel.
( kun je je een A4-tje voorstellen met alleen enen ? leg daar maar eens een rood A4tje overheen met een paar gaatjes, en neem nu een groen A4-tje met op andere plekken een paar gaatjes etc. Nu neem je al die gekleurde velletjes met hun unieke gaatjes en vormt die tot één velletje. Als je dan twee gaatjes van een verschillende kleur op dezelfde plek krijgt heb je in dit systeem een probleem..daar zijn we al een tijd mee bezig )
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:03

From: Drazic

Waar het om draait is dat je alleen wegschrijft wanneer er "niets" gebeurd.
..daar zijn we al een tijd mee bezig

Nu kom je al een stuk dichter in de buurt ja! Misschien kunnen we toch eens samenwerken, want ik heb de oplossing voor het probleem waar "jouw lab" tegenaanliep.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:04

From: Cugel

Nu kom je al een stuk dichter in de buurt ja! Misschien kunnen we toch eens samenwerken, want ik heb de oplossing voor het probleem waar "jouw lab" tegenaanliep.

alles op z'n tijd..in dit land is niet alles mogelijk..het gaat om meer dan geld alleen.

De logaritmes die wij bezitten kunnen alles....zelfs het configureren van DNA.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Suivant

Retour vers Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron