Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:08

From: NorthernStar

Cosma-Shiva schreef:
Is dat geen reden genoeg waarom (als het zou hebben bestaan dan he?) de boel verdwenen is?

Zulke uitvindingen/ontdekkingen zijn over het algemeen iig schadelijk voor je gezondheid. :)
Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:09

From: Het_Biertje

Nuoro schreef:
Het is geen computer zoals wij die kennen, waarschijnlijk werkte met hoogfrequent geluid. Het is een oscillater-achtig iets.

Dan heeft het ook geen zak met compressie te maken. Het genereerd tonen/code volgens een bepaald patroon wat dan voor elke film weer uniek is en vervolgens wordt die code -net als bij morse maar dan oneindig veel complexer- weer omgezet in beeld en geluid.

Ik zweer het, dat is het! Now show me the money!!! :) :) :)

*belt ABN AMRO*

" Yow, ff over die 50 miljoen hé? {.......} "
Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:12

From: Het_Biertje

TopGear schreef:



De Sloot tekeningen.

Waar staat ERS voor?
Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:13

From: TopGear

Het_Biertje schreef:
[..]
Waar staat ERS voor?

Gokje:

Extreme
Rasterisation
System

Rasterization is the task of taking an image described in an outline format, and converting it into a series of dots for output on a dot matrix display or printer.

Zie deze link!! http://en.wikipedia.org/wiki/Raster_graphics
Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:14

From: TopGear

Er wordt gesproken over een "eindig" aantal kleuren.

Sloot was een televisie reparateur.

TV's werken met 3 kleuren.
Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:15

From: NewOrder

Cosma-Shiva schreef:
Ik zou graag willen weten, stel dat die technologie van Sloot wel zou hebben bestaan, wat zou hier dan precies het gevolg van zijn geweest en voor wie?

Het zou direct de ondergang zijn voor de cd en dvd. Als je dan weet dat de patenten van de cd en dvd in handen zijn van Philips en dat ereen uitgebreid licentieprogramma aan vast hangt, dan weet je dus ook meteen wie de hardste klap zou krijgen.

Op zich zou het voor Philips nog geen ramp zijn als ze de technologie van Jan Sloot in handen hadden en zelf konden introduceren. Maar ik vermoed dat ze in de gaten hadden dat Pieper ermee vandoor wou gaan. Het beste alternatief voor Philips was op dat moment de vernietiging van Sloot's uitvinding. Of zij er ook achter zitten weten we niet, maar het zou mij niets verbazen.

Wat ik verder erg vreemd vind is dat er geen sectie is verricht op het lichaam van Sloot. Hij is dan wel aan een ogenschijnlijk natuurlijke oorzaak overleden, maar de omstandigheden zijn zo verdacht dat dit als een nalatigheid van politie/justitie mag worden beschouwd.
Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:17

From: TopGear

Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:18

From: Het_Biertje

“Sloot” backwards makes “Tools”.

eng. :?
Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:20

From: Redux

NewOrder schreef:
Wat ik verder erg vreemd vind is dat er geen sectie is verricht op het lichaam van Sloot. Hij is dan wel aan een ogenschijnlijk natuurlijke oorzaak overleden, maar de omstandigheden zijn zo verdacht dat dit als een nalatigheid van politie/justitie mag worden beschouwd.

Ik heb toen voorgesteld het Openbaar Ministerie erbij te betrekken. Maar Roel veegde het onderwerp onmiddellijk van tafel. Hij wilde er niet eens over discussiëren.' Ook het onderwerp autopsie bracht Mierop ter sprake en ook dat voorstel werd door Pieper afgeslagen, zegt Mierop. 'Er is in november gevraagd of het bedrijf een beslissing over autopsie wilde nemen', reageert Pieper. 'Ik heb gezegd dat we dat niet eens mochten. De vrouw van Sloot wilde het op dat moment ook niet. Hij was gewoon in haar armen gestorven.' Boekhoorn: 'Ik ben nog steeds benieuwd hoe die man is overleden. Opgraven was, om alle misverstanden uit de weg te ruimen, het beste geweest.' De sectie is nooit verricht, hoewel de familie later zelf het verzoek ertoe heeft gedaan. Pieper stelt voor om Fifth Force in een toestand van hibernation, oftewel winterslaap, te laten voortbestaan. De betrokkenen zijn moegestreden en hebben geen zin om nog meer geld te verliezen.

http://www.gids.nl/techno/jan-sloot.html

Zo te lezen wilde de vrouw eerst geen autopsie wilde, later wel.
Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

Re: Het Jan Sloot mysterie (Deel 1)

Messagepar Johan1951 » Jeu 02 Sep 2010, 20:22

From: BdR

Nuoro schreef:
Dan heeft het ook geen zak met compressie te maken.

maar dit hier.. Quote (jan/feb 2001)
Dat komt neer op een verkleiningsfacror van twee miljoen! Je zou met die vinding van Sloot alle films die ooit in de wereld zijn opgenomen, op een cd kunnen zetten. Of op een cd bijna alle cd's die ooit zijn uitgebracht.

Klinkt toch echt als een compressie techniek, maar erg geloofwaardig is het iig niet.. :)
Avatar de l’utilisateur
Johan1951
 
Message(s) : 3752
Inscrit le : Mar 31 Août 2010, 17:04

PrécédentSuivant

Retour vers Forum.Fok.NL (0904)

cron