De mythe rond Jan Sloot

De mythe rond Jan Sloot

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:13

From: SykoSander

Nah in die afleveringen van Netwerk spreken ze niet of nouwelijks over het platleggen van het hele netwerk..

Maar vooral van het afspelen/opslaan van veel films op een klein chipje op een pasje..
en dat hij een adnere manier van verkleinen had.. niet het samen persen.. maar het ontleden van informatie.. en dat verwerken in een soort code met behulp van een kastje.

Veel dingen zijn er die wij niet weten..
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:14

From: Ergnos

Inderdaad enorme topic kick maar wel goed onderwerp

Als het verhaal waar zou zijn waarom zou meneer Pieper of hoe die ook hete dan niet met meer details komen? :roll: :? Of minimaal een reactie geven op het feit dat hij zwart gemaakt word in de documantaire.
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:15

From: R!c0

Ik begrijp even 1 dingetje niet:
Als hij er 20jaar lang aangewerkt heeft,moet hij ongeveer in 1979 eraan begonnen zijn.
Toen was er nog geen sprake van: Films op computers.
Volgens mij was het woord 'computer' al luxe.
Dus dat begrijp ik dan niet.

En over die hardaanval twijfel ik:
Hij kan natuurlijk ontiegelijk veel stress hebben opgelopen IVM met dat chipie.

Ik denk als 1 van jullie weet dat je morgen zo rijk als weet ik veel wie ,dat je ook aardig loopt te stressen.
En daarom komt natuurijk erbij dat hij wel wist dat sommige zijn plannen wou stelen.

Ik had toevallig dit verhaal 2 jaar geleden gehoord op tv, toen vond ik het interessant,ben blij dat er een topic is :)
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:17

From: Bytekiller

Sditit schreef:
Ik weet wel bijna 100% Zeker dat ie vermoord is. Moet je die grote bedrijfen nou zien. Die hebben zo veel macht, zoveel geld, Die kunnen mensen zo gemakkelijk laten omleggen. Zonder dat iemand het ooit merkt.

Teveel films gezien zeker? Alsjeblief zeg...
Trouwens dat verhaal van Jan Sloot zou ook een leuk script kunnen zijn...

Hoewel een leuke variant, is dit een van de zovele broodje aap verhalen, dat het altijd goed doet in computerland.

Net zoals bij de oliemaatschappijen om de zoveel tijd broodjes aap circuleren met betrekking tot op water rijdende auto's...
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:17

From: Nikolas

De technologie staat al veel verder dan we denken.
Vele jaren geleden is een auto uitgevonden die op water reed, maar de Arabieren dat patent overgekocht omdat ze anders ten dode opgeschreven waren. Nu zit dat mooi in één van hun kluisjes en is klaar om uitgehaald te worden als onze olie op is, zo simpel is het.

Al zal dat misschien toch niet nodig zijn, aangezien er nu ook al een auto op lucht is.
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:18

From: Mathijsweb

Zijn nieuwe stelsel was toch ook gebaseerd op het decimale stelsel en helemaal niet het binaire? Of heb ik dat nou verkeerd gehoord.
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:18

From: Dr.Trunks

Het trinaire stelsel is als het goed is het meest efficient.

Denk er ook aan dat als je een decimaal stelsel wil toepassen dat je dan ook 10 verschillende statussen moet kunnen onthouden en kunnen lezen. Stel je maar eens ram voor dat 10 verschillende voltages moet kunnen hebben en kunnen schrijven en lezen. Dat is niet niks.
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:19

From: Bartgub

Nikolas schreef:
De technologie staat al veel verder dan we denken.
Vele jaren geleden is een auto uitgevonden die op water reed, maar de Arabieren dat patent overgekocht omdat ze anders ten dode opgeschreven waren. Nu zit dat mooi in één van hun kluisjes en is klaar om uitgehaald te worden als onze olie op is, zo simpel is het.

Bron? Lijkt me namelijk sterk dat zoiets is gebeurt...
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:20

From: Toto

Het is heel raar zeg maar hoe komt het dat hij de dag voor hij zijn uitvinding voorstelt dood neervalt in zijn tuin het klopt zo allemaal niet maar wat ik ook raar vind is dat hij zijn kastje liet vallen bij die voorstelling is ook al zo vreemd was ie gevallen over een drempel is dit toeval of deed hij het express en zou zijn broer er niets mee te maken hebben gehad hij weet alles van Jan jan vertelde alles aan zijn broer tot op het laatst toen vertelde hij niet meer alles mss zit hij hier zelf wel achter wie weet een ander pilletje in zijn eten is zo geregeld hoor. En waarom laat Pieper niets meer van zich horen na dit voorgeval is hij mss met de uitvinding gaan lopen en zien we het volgend jaar op de markt verscheinen maar dan nog krachtiger en beter het klopt allemaal niet maar toen hij dood neerviel heeft zijn broer hem nog proberen te reanimeren maar was hij dan thuis want dan moet hij toch iets hebben zien gebeuren.
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Messagepar Michael1954 » Lun 30 Août 2010, 06:22

From: Coke

Nikolas schreef:
De technologie staat al veel verder dan we denken.
Vele jaren geleden is een auto uitgevonden die op water reed, maar de Arabieren dat patent overgekocht omdat ze anders ten dode opgeschreven waren. Nu zit dat mooi in één van hun kluisjes en is klaar om uitgehaald te worden als onze olie op is, zo simpel is het.

Al zal dat misschien toch niet nodig zijn, aangezien er nu ook al een auto op lucht is.

Idd ,las jaren geleden een artikel over een persoon die films tot 200 keren kleiner kon maken. Door een code te herschikken. Die Arabieren hebben niet alles. In Zweden is er vandaag een moto op waterstof. Die snelheden haald tegen de 120 km/u. Kostprijs 10.000€. Jan Sloot zat er zeker op. Juist vraag ik mij af waar zijn broncode naar toe is? Ze hebben zijn bakkie en zijn laptop. Je gaat mij niet wijsmaken dat hij die helemaal uit zijn hoofd kende? :roll: Er moeten toch aantekeningen zijn teruggevonden.
Avatar de l’utilisateur
Michael1954
 
Message(s) : 3618
Inscrit le : Dim 22 Août 2010, 16:39

PrécédentSuivant

Retour vers Techzine.nl (0904)

cron