De oplossing

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:13

From: FredZ

De beste uitvindinders zijn vaak geen zakenmensen, en andersom. Mij gaat het erom dat we allebei geen patent kunnen aanvragen als we niet samenwerken. Als ik patent aanvraag, kan jij aantonen dat het idee niet nieuws was, en andersom ;-p Als we de kennis bundelen, en samen de patentaanvraag doen, zie ik meer kans van slagen?

Het is een tijd geleden dat ik hier was. De oplossing is eenvoudig en wiskundig makkelijk te onderbouwen. Neem contact met me op via mijn E-Mail het_geweten2005@hotmail.com. Daarna zal ik je meer vertellen wie ik ben en hoe je verder moet gaan, ik heb inmiddels eea ervaren.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:14

From: Drazic

Neem contact met me op via mijn E-Mail het_geweten2005@hotmail.com.

Wij hebben al eens contact gehad. Uw uitvinding heeft NIETS met compressie te maken maar met videocamera's
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:19

From: FredZ

Wij hebben al eens contact gehad. Uw uitvinding heeft NIETS met compressie te maken maar met videocamera's

Er zijn twee vindingen, dat met die camera's maakt gebruik van een deel van de tweede vinding. Maar je hebt je waarschijnlijk nooit kenbaar gemaakt als iemand uit deze list, als je E-Mail contact met me heb gehad.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:19

From: Drazic

Maar je hebt je waarschijnlijk nooit kenbaar gemaakt als iemand uit deze list, als je E-Mail contact met me heb gehad.

Toch wel.. Maakt ook niets uit. Het gaat erom dat ik een werkend prototype heb, broncode die ik kan laten zien, terwijl jij en Cugel steeds roepen dat jullie ook iets hebben, maar niet bereid zijn dat te demonstreren
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:20

From: Ralphs

Jullie krijgen van mij een slagroomtaart als het je lukt het jullie patent succesvol aan te vragen zonder bezwaren. Hiermee bedoel ik eerder vastgelegde documenten en patenten in het buitenland.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:21

From: FredZ

Toch wel.. Maakt ook niets uit. Het gaat erom dat ik een werkend prototype heb, broncode die ik kan laten zien, terwijl jij en Cugel steeds roepen dat jullie ook iets hebben, maar niet bereid zijn dat te demonstreren

Ik wil graag open met je zijn maar even off topic. We kunnen contact hebben via mail of skype. Ik wil best met de billen bloot maar niet hier.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:22

From: Ralphs

Ik wil graag open met je zijn maar even off topic. We kunnen contact hebben via mail of skype. Ik wil best met de billen bloot maar niet hier.

Lijkt me een leuk plan.... Persoonlijk ben ik afgestapt van het idee van de broncode. Ik weet niet hoe ver je bent met de ontwikkeling ervan. Op dit moment baseer ik het principe veel meer op de natuurkunde dan op een code van comprimeren. Al hoewel deze voor een groot gedeelte te genereren is uit dit principe. Een deel heb ik al geplaatst op www.wetenschapsforum.nl Tijd is oneindig nauwkeurig en onnauwkeurig. Ruimte is oneindig groot en klein. Er is maar 1 dimensie in de natuur een rechte lijn of punt kan niet bestaan etc...

Het lijkt me leuk te een keer te meeten over de mogelijkheden van een dergelijk systeem. In een code of anders...

Een aantal problemen zie ik waar ik zo mijn twijfels bij heb. Ik zeg niet dat de code zoals ik hem voor ogen heb ook daadwerkelijk werkt. Mocht deze werken en de kans is maar 1 op de miljoen vraag ik me af wat de consequenties in werkelijkheid zijn.

Natuurlijk is het mooi om een systeem te hebben wat elke technologie overstijgt. Maar de mogelijkheden zijn eindeloos, gaat dat wel goed. Elke technologie kan namelijk voor het goede gebruikt worden, maar ook voor het slechte!!

Ik vraag me dan ook af of mijn en jouw persoonlijk gewin opweegt tegen de eventuele nadelen. Die op dit moment nog niet te overzien zijn.

Ik stuur je wel ff een pm, voor een afspraak.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:23

From: Drazic

Persoonlijk ben ik afgestapt van het idee van de broncode...blabla

Owneee, hebben we hem ook weer! :-( Ik open een topic omdat ik serieus een compressiemethode in handen heb, en jij komt hier reclame maken over jouw methode, waarvan je zelf de kans dat het werkt op 1 op een miljoen schat???? Dit topic is juist geopend omdat ik NIET vaag wil doen zoals jij en Cugel en Jeroen, en vele andere, maar echt iets ontdekt heb.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:25

From: Ralphs

Dit topic is juist geopend omdat ik NIET vaag wil doen zoals jij en Cugel en Jeroen, en vele andere, maar echt iets ontdekt heb.

Drazic, wat een naam. Is die van jou zo misselijk dat je deze niet durft te noemen?

Jij hebt iets ontdekt, maar wil alleen geholpen worden en zet niets online. Tot nu toe zijn er maar weinigen geweest die een deel van de basis online hebben gezet om ANDEREN hiermee te helpen. Dat jij deze info nou gebruikt om de puntjes op de I te zetten en nu gaat beweren dat jij wel iets in handen hebt slaat natuurlijk nergens op. Hoe noem je die mensen ook al weer? Ohja NEP,.. vergeet trouwens niet op tijd je uitkering stop te zetten mocht je slagen, kost je anders knaken :-)


Maar ok:
De manieren om vast te leggen: Dit wil niet zeggen dat je eerder bent dan anderen zoals ik, Cugel, Jeroen of Fred. Waarschijnlijk loop je een jaar of twee achter.

Vastleggen:

Maak een boek, vraag een isbn nummer aan en maak 2 exemplaren. 1 voor jezelf en een voor de Koninklijke Bieb. Je kan dan altijd aantonen dat jij je code al had.

http://www.filereg.com
Ze versleutelen bestanden en koppelen hier een timelabel aan die niet is te vervalsen.

Deponeer het bij de Europesche Unie in het depot.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: De oplossing

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 09:26

From: Drazic

Deponeer het bij de Europesche Unie in het depot.

Dit is reeds 2 maanden geleden gebeurd. Jij denkt echt dat je met een amateur van doen hebt o.i.d.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

PrécédentSuivant

Retour vers Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron