Forum

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Forum

Messagepar Webmaster » Mar 17 Août 2010, 17:51

From: Klonklon

Na het fantastische boek van Eric Smit gelezen te hebben, heb dit forum in z'n geheel doorgeworsteld.
Dat viel niet mee.
Naast zinnige veronderstellingen stuitte ik steeds weer op ene Cugel, die onbegrijpelijke verhalen ophangt, met een teneur van 't is jammer dat ik de enige ben die snapt waarover ik schrijf.
En wij gewone stervelingen maar raden wat ie bedoelt.(!)
De ene keer over fruitvliegjes of een chipcard, terwijl die card vervolgens ook (in 1999) al met UMTS blijkt te kunnen werken!
Ik vraag je dan ook, Cugel, wat is de zin van dat geraaskal in dit forum? Wat je schrijft is gewoon kolder.
Tenzij ik gewoon te dom ben om het te kunnen bevatten ;-)
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Forum

Messagepar Webmaster » Mar 17 Août 2010, 17:51

From: Drazic

Het meest zinnige waar Cugel het over gehad heeft was een priemgetallenmethode, en hij had Excel sheets om te bewijzen dat het werkte.. Cugel heeft de methode nooit proberen uit te leggen, en ook die Excel sheets nooit geplubiceerd.. Hij is dus wel de laatste die kritiek op Froy (weer een ander topic) had mogen uitten.. Ik vind het leuk dat hij dit forum een beetje levendig houd met z'n vele (en vaak erg verschillende) theorien, en met brainstormen is niets mis, maar doen alsof je de oplossing hebt en die vervolgens vaag houden, is irritant..
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Forum

Messagepar Webmaster » Mar 17 Août 2010, 17:52

From: Cugel

Het verschil in benadering tot de broncode vraag zit 'm volgens mij in het onderstaande;

Als de pigeonhole theorie en praktijk onomstotelijk is dan is de broncode onmogelijk.
Als de benadering van de pigeons in these holes aangepast wordt is de broncode wel mogelijk.
Elf duiven passen niet in tien hokjes (uitgaande dat er in één hokje echt maar één duif gaat).

Gezien de broncode alleen maar draait om de sleutel die een vastgelegd mechanisme in werking zet om data door te rekenen en het resultaat (uitslag) van deze formule weer te geven in bijv. een film het onderstaande van (niet alleen)
mij;

Het absolute verschil qua uitslag in een wiskundige stelling is groei als men de "onbekende" T=tijd ook meeneemt.
Het decoderen van het eindresultaat mag dus volstaan met het weergeven van de oervorm qua grootte.
Ipv. de duif mag je ook het DNA weergeven van de duif.
Of zelfs de broncode van het DNA die er alleen maar op wijst dat het een duif moet worden.

Zover is er nog steeds niets mis met onze stelling behalve dan dat we hebben aangetoond dat de grootte qua opslag van data wel degelijk richting een decodering gaat met een grootte van 2 miljard.

De vraag is echter hoe veel algoritmen heb je nodig om dit te benaderen..ik ga uit van 7 vanwege de kleuren en geluid.. Theoretisch is dit alleen mogelijk als de data op een dikkere schijf dan nu door 7 lasers tegelijk gelezen wordt.
De data is minimaal 7 hoog...De techniek hier gaat met paardensprongen.

Met mijn speldeprikken her en der lok ik inderdaad uit..maar alleen ten goede bedoeld.

Zie het een beetje zoals de grote piramide destijds met zijn marmeren mantel werkte als een reflector in drie dimensies...niemand wist destids dan ook dat het basisvlak niet vierkant was maar een afwijking had.

Het draait altijd om de odd-one-out, alleen zo kom je aan je antwoorden.

Think out of the box guys.

CU
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Forum

Messagepar Webmaster » Mar 17 Août 2010, 17:52

From: David01

Cugel je bent de beste.
Hardstikke bedankt voor je uitleg.

Het is nu gelukt danzij jouw gedetailleerde uitleg en het kort en helder
beantwoorden van de vragen en opmerkingen ben ik erin geslaagd op een constructieve manier te analyseren waar ik in het proces een paradoxale fout heb kunnen bewerkstelligen. Hierdoor heb ik de flux op de muts gezet en Cheops heeft me in het doolhof van Azerbedhan gelokt. Ik zou zeggen: probeer het met mijn aanwijzingen zelf ook maar eens uit. Het werkt echt !
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21


Retour vers Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron