Hoe zit het nou met de aandelen

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Hoe zit het nou met de aandelen

Messagepar Webmaster » Dim 15 Août 2010, 10:46

From: Konotto

Stel dat het allemaal wel werkt, en iemand trekt een stapel papier uit de kast waarop alles beschreven staat. wie gaat er dan met de kluif vandoor?
pieper? boekhoorn? de familie sloot?
op een gegeven moment voor dat pieper erbij komt word in het boek door boekhoorn gesteld dat ze weer alle aandelen gaan verdelen, ongeacht de geschiedenis.
Het lijkt mij niet dat dat zomaar kan. En hat Sterk niet 55% in de hand?
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Hoe zit het nou met de aandelen

Messagepar Webmaster » Dim 15 Août 2010, 10:52

From: NastyNate

Me dunkt dat in bovenstaand geval 5st Force uit de slaapstand wordt gehaald en alles in eerste instantie volgens die contracten wordt geregeld.
Dat zich daarna een Meneer Sterk en een meneer Van Rossum zouden melden lijkt me een vrij logisch en wie dan wat krijgt weet denk ik niemand.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Hoe zit het nou met de aandelen

Messagepar Webmaster » Dim 15 Août 2010, 10:53

From: Tom

In het eerste opgestelde contract was sprake van 55% voor Sterk, maar uiteindelijk tekenden Sloot en Sterk voor beide 50%. Zie hiervoor de laatste twee alinea's van bladzijde 39 (laatste pagina van het hoofdstuk Plan C).

Tom Palsma
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Hoe zit het nou met de aandelen

Messagepar Webmaster » Dim 15 Août 2010, 10:54

From: ESmit

Het staat allemaal in mijn boek. Nadat de groep Boekhoorn afscheid van Sterk had genomen, is er een nieuwe aandelenverhouding tot stand gekomen. Later zijn er door verkopen van Sloot aan Boekhoorn, van Boekhoorn aan Pieper, van Mierop en Mooijaart aan Boekhoorn etc. weer een aantal wijzigingen opgetreden. Mocht door een wonder de uitvinding ergens opduiken dan zijn Boekhoorn, Pieper, Mierop, Mooijaart en de erven Sloot vanzelfsprekend nog steeds de belangrijkste aandeelhouders van het weer tot leven gewekte FifthForce.

Eric Smit
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Hoe zit het nou met de aandelen

Messagepar Webmaster » Dim 15 Août 2010, 10:55

From: RutgerK

Wat is nu eigenlijk de basis van Fifthforce? Is er een vastgelegd product dat aan Fifthforce toebehoord?

Mocht de broncode gevonden worden door een andere partij dan Fifthforce en deze partij daarmee een beschrijving voor de octrooi aanvraag in dienen en verkrijgen, heeft Fifthforce dan een poot om op te staan? Zij hebben immers geen octrooi op de techniek in handen.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21


Retour vers Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron