Vergelijkbaar verhaal in België

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:01

From: Defosse

Dag fred

Ik denk niet dat ik hoogbegaafd .
Waneer ben je dat .ik zou het niet weten .ik was 11 jaar en bouwde mijn eerste radio en op mijn 15 jaar bouwde ik zelf een tv toestel een zw toestel
toen werd ik 17 en begong met studies
van elecktronica toen begon het pas echt ik werd beschouwd als niet normaal
te eerst had ik te kampen met diglecsie
later wert ik niet meer begrepen en was op de dool zat meestal op mijn kamer en probeerde dingen te doen die voor mij normaal waren maar kwam er mee
buiten en werd uitgelagen.en het ongeloof was onstaan .deed dan dingen met tv en radio en computers daar was ik nogal bedreven en leerde de taal van de computer op mijn manier .ik liet de computer krachen tot hij niet meer kon op starten en vond het een uitdaging het trug te vinden ik wisten alles van het regidit systeem en bios
tot ik zeker wist dat het nu gedaan moets zijn maar ik vond een andere weg
in het systeem waar ik mij kon uit leven dacht ik maar neen .toen ben ik verder gegaan .en dacht zou het mogelijk zijn avi formaten te verkleinen .zo ben ik er op gekomen .
mijn andere ontwikelingen heb ik ook zo gevinden ze noemen mij een uitvinder.dat ben ik niet ik kijk anders dan de meeste mensen en denk anders .wil dat zeggen dat ik dan hoog begaaft ben neen het is een handicap die ik liever niet had er bestaan scholen voor mensen die niet goed kunnen leren ik heb al de scholen af gedaan met het zelfde resoltaat ik was anders dan een gewoon mens spijtig dat ik geen gewoon mens hat dan had ik al die problemen niet gehad dus ik ben niet hoogbegaafd ik ben een gewoon mens van bloed die ook gevoelens heeft
.er zijn bepaalde dingen die ik ontwikelde waar ik niet over spreek .nu maak ik dingen en later als ze af zijn vernietig ik ze altijd het zijn toch dingen die zij niet verstaan.
daarom kom niet naar buiten als met het woord hoogbegaaft je zal uitgelaggen worden.allee hier in belgie toch .ik heb soms spijt dat ik hier geboren ben .verder ga ik stoppen met schrijven .zou zou veel kunen schrijven je kan altijd naar mijn Email schreiven . als je iets weet over kwanta-fisika-algeritme en elecktronieka en de binere taal 01011
of muziek daar hou ik me nog het meest nu me bezig.

Groeten Email= dgsonlyn@yahoo.com
http://www.dgsonline.be

Defosse Guillaume
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:03

From: FredZ

Beste Defosse ik heb even off topic een mail naar je gestuurd.

Groeten,

Fred
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:03

From: Drazic

De helft van de oplossing is altijd genoeg omdat iemand anders deze van nature aanvult.

Ga je nog in op mijn voorbeeld?
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:04

From: Cugel

Ga je nog in op mijn voorbeeld?

Nee..ga zelf maar puzzelen
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:05

From: Troebelwater

De helft van de oplossing is altijd genoeg omdat iemand anders deze van nature aanvult.

Je bedoelt dus dat de hersenen van de bezitter deze aanvult,
dan lijk de helft mij wel wat veel.
Bij mp3 wordt ook niet de helft weggelaten,
Kan je aantonen dat de helft al genoeg is?
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:06

From: Drazic

Kan je aantonen dat de helft al genoeg is?

Na 2 jaar op dit forum is me wel duidelijk geworden dat je Cugel niet moet vragen om iets aan te tonen.. (MatrixView heeft die hoop al veel eerder opgegeven, had ik zijn voorbeeld maar gevolgd..) Cugel wil alleen maar vage dingen roepen (van Pyramides tot Priemgetallen), maar als je dan vraagt om helderheid, antwoord hij NOG vager (of helemaal niet). Zelfs z'n e-mail adres (en geslacht) houd hij/zij privé.. Cugel: kom uit de kast ;)
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:07

From: Cugel

Na 2 jaar op dit forum is me wel duidelijk geworden dat je Cugel niet moet vragen om iets aan te tonen.. (MatrixView heeft die hoop al veel eerder opgegeven, had ik zijn voorbeeld maar gevolgd..) Cugel wil alleen maar vage dingen roepen (van Pyramides tot Priemgetallen), maar als je dan vraagt om helderheid, antwoord hij NOG vager (of helemaal niet). Zelfs z'n e-mail adres (en geslacht) houd hij/zij privé.. Cugel: kom uit de kast ;)

Als je in het begin had opgelet wist je van welk geslacht ik ben en hoe oud..maar dat doet er niet toe.

Elke kleur heeft zijn eigen spanningscoördinaat tussen de 0 en 1 Volt. Met steps off 2 in de wisselspanning en een dubbele brug kun je er altijd voorzorgen dat het totaal altijd zoekt naar een bepaalde spanning.
Het inlezen van data de 1e keer is dus het meeste werk met een film omdat je eerst moet zoeken naar de gem. onder- en bovenwaarde. Enige manco aan dit systeem is dat helderheid en diepte nog niet te regelen zijn. Wat je uiteindelijk inleest per algoritme is een heel lange string die per positie het tijdstip vermenigvuldigt met de tegenwaarde van de kleur. Het eindresultaat is één groot getal welke in dezelfde algoritme constant vergeleken wordt met een opvolgend priem
getal. Daarom is de database ook zo groot, die staat vol met priemgetallen.

Zo is de quark ooit ook eens begonnen.

Mundus vult decipi
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:08

From: Cugel

Je bedoelt dus dat de hersenen van de bezitter deze aanvult,
dan lijk de helft mij wel wat veel.
Bij mp3 wordt ook niet de helft weggelaten,
Kan je aantonen dat de helft al genoeg is?

Gelijk het einde der kunnen representeren is niet in de aard van de mens. Dan zouden we morgen bijv. alles hebben uitgevonden maar dat kan niet vanwege de balans van Quantum Organum.

Stel je hebt een oscilatie tussen 0 en 1 volt en de sinus ligt constant rond de
0.99 Volt. Dan sla je gewoon het reciproke deel op .
Je integreet daarna de uitkomst gewoon vanaf 0 t/m de string van de uitkomst....een wandelende formule dus.

De helft aanvullen is ook optisch;
Als ik je een plaatje laat zien met alleen de basishoeken van een pyramide
vul je de rest vanzelf in.

Je moet ervan uitgaan dat je hersenen beschikken over één soort potentiaal met een maximum waarde...dus wat niet van belang is wordt niet opgeslagen
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:09

From: Drazic

Als je in het begin had opgelet wist je van welk geslacht ik ben en hoe oud..maar dat doet er niet toe.

Inderdaad. Het doet er niet toe. Maar het is je in meerdere topics gevraagd, en je ontweek altijd het antwoord? Ik heb vanaf het begin goed opgelet, en ken alle topics, maar nergens staat je leeftijd of sekse hoor.. Waar heb je het over?

Ontopic:
Je verhaal is te complex om zo snel op waarde te kunnen schatten, maar dingen zoals 'de diepte, etc. is nog niet in te stellen' doen al belletjes rinkelen, want welke diepte gebruik je nu dan? Als het allemaal klopt is dit vrij makkelijk om te zetten naar software (ik ben programmeur, hint*), en is al snel vast te stellen of het idd ruimte bespaard. Maar ook dit heb ik al eens voorgesteld, en toen ging je ook ontwijkend antwoorden.. dus ben zeer benieuwd naar je reply ;)
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:10

From: Defosse

Gelijk het einde der kunnen representeren is niet in de aard van de mens. Dan zouden we morgen bijv. alles hebben uitgevonden maar dat kan niet vanwege de balans van Quantum Organum.

Stel je hebt een oscilatie tussen 0 en 1 volt en de sinus ligt constant rond de
0.99 Volt. Dan sla je gewoon het reciproke deel op .
Je integreet daarna de uitkomst gewoon vanaf 0 t/m de string van de uitkomst....een wandelende formule dus.

De helft aanvullen is ook optisch;
Als ik je een plaatje laat zien met alleen de basishoeken van een pyramide
vul je de rest vanzelf in.

Je moet ervan uitgaan dat je hersenen beschikken over één soort potentiaal met een maximum waarde...dus wat niet van belang is wordt niet opgeslagen

Je hebt gelijk .Wat betreft dat je dingen niet vergeet als je intressen hebt in iets waar je echt voor intressen hebt.Je bent progameur.
ok dat is goed .maar denk je dat het niet anders kan dan wat je geleerd hebt
.zou het niet anders kunnen .dan wat jij leerde.Als men dat in je achter hoofd heeft .blijft men hangen in het ongeloof die er nu is dat het wel een anders zou kunnen zijn dan nu .
Ik heb niets tegen de wettenschap maar .eerst zeggen ze dat het niet kan .dan zeggen ze het zou wel eens kunnen .dan zeggen ze het is normaal.
albert E was ook verkeert.nu pas weten ze dat bepaalde dingen die hij beweerde niet klopte .

Groeten
Defosse
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

PrécédentSuivant

Retour vers Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron