Vergelijkbaar verhaal in België

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 11:20

From: Drazic

De kleuren geven aan in welk algoritme ze opgeslagen moeten worden. De pixel die zwart is op een bepaald tijdstip komt uit het algoritme vandaan dat zwart genereerd. En ja het werkt exact hetzelfde als de constellaties. Je geeft dan alleen het verschil tot de totale som weer 0=9,1=8,2=7,3=6,4=5. Je hoeft alleen nog maar het percentage van 0 tot 100 weer tegeven en de diepte als exact getal in bits. De waarde van de kleur die de meeste data bevat sla je dus NIET meer op.

Dus dit sla je op voor elke pixel:?

- Getal tussen 1 en 100
- 'De diepte' (geen onder/bovengrens bekend?)
- Verschil tot de totale som?

Dan zit je toch weer snel aan 3 bytes lijkt me? En daar kom je ook op uit als je gewoon RGB wegschrijft, dus waar zit de winst dan? Kun je niet een praktisch voorbeeld maken als ik jou een lijstje met rgb-waardes aanlever?
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 11:21

From: Defosse

Dus dit sla je op voor elke pixel:?

- Getal tussen 1 en 100
- 'De diepte' (geen onder/bovengrens bekend?)
- Verschil tot de totale som?

Dan zit je toch weer snel aan 3 bytes lijkt me? En daar kom je ook op uit als je gewoon RGB wegschrijft, dus waar zit de winst dan? Kun je niet een praktisch voorbeeld maken als ik jou een lijstje met rgb-waardes aanlever?

Je zit in de verkeerde richting .
maar kan niet zeggen hoe het werkt.
speeld op al de systems af ook op een dvd speler.
groeten
defosse
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 11:22

From: Drazic

Je zit in de verkeerde richting .
maar kan niet zeggen hoe het werkt.

U weet toch ook niet hoe Cugel's algoritme werkt? Dit ging niet over DGS
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 11:23

From: Cugel

U weet toch ook niet hoe Cugel's algoritme werkt? Dit ging niet over DGS

U weet natuurlijk ook dat elke juiste oplossing haar spiegelbeeld heeft, ook DGS. Het draait altijd om het reciproke deel, of ook wel; het draait om in het reciproke deel.

De helft van de oplossing is altijd genoeg omdat iemand anders deze van nature aanvult.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 11:23

From: FredZ

Ik volg deze topic met grote aandacht aandacht. Ik zou graag eens Defosse van gedachten wisselen. Ik heb een zelfde dilema als hij heeft in eerste instantie ben ik dislect (MS word doet wonderen voor me) daarnaast ben ik beelddenker en tot alle ergenis ben ik hoogbegaafd. Ik ben op dit moment in contact met een aantal mensen omtrent een vinding en ondervind dezelfde problemen als jou Defosse, het lukt me niet mijn idee geloofwaardig neer te zetten en anderen lopen er mee te koop.
Is het mogelijk buiten deze lijst om eens met je van gedachten te wisselen?

Groet,

Fred
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 11:56

From: Drazic

Ik volg deze topic met grote aandacht aandacht. Ik zou graag eens Defosse van gedachten wisselen. Ik heb een zelfde dilema als hij heeft in eerste instantie ben ik dislect (MS word doet wonderen voor me) daarnaast ben ik beelddenker en tot alle ergenis ben ik hoogbegaafd. Ik ben op dit moment in contact met een aantal mensen omtrent een vinding en ondervind dezelfde problemen als jou Defosse, het lukt me niet mijn idee geloofwaardig neer te zetten en anderen lopen er mee te koop.
Is het mogelijk buiten deze lijst om eens met je van gedachten te wisselen?

Groet,

Fred


Ik denk niet dat jij en meneer Defosse de enige hoogbegaafden of dyslectische personen op dit forum zijn, waarom gaan we niet in het openbaar verder? Betreft jouw vinding ook een compressietechniek btw?
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 11:57

From: Drazic

De helft van de oplossing is altijd genoeg omdat iemand anders deze van nature aanvult.

Wat jij gaf was nog niet eens de helft ;) Antwoord eens op mijn vragen
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 11:57

From: FredZ

Ik denk niet dat jij en meneer Defosse de enige hoogbegaafden of dyslectische personen op dit forum zijn, waarom gaan we niet in het openbaar verder? Betreft jouw vinding ook een compressietechniek btw?

Ik wil even niet in het openbaar over mijn vinding uitwijden. Ik heb een E-Mail adres aangemaakt op hotmail via dat wil ik best het eea vertellen 1 op 1 maar niet openbaar. E-mail is het_geweten2005@hotmail.com.
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 11:58

From: Troebelwater

Ik wil even niet in het openbaar over mijn vinding uitwijden. Ik heb een E-Mail adres aangemaakt op hotmail via dat wil ik best het eea vertellen 1 op 1 maar niet openbaar. E-mail is het_geweten2005@hotmail.com.

Spijt me dat ik het moet vertellen Fred maar je kan best globaal vertellen wat de insteek is, van meneer Defosse weten we het ook :(
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 12:00

From: Defosse

Ik volg deze topic met grote aandacht aandacht. Ik zou graag eens Defosse van gedachten wisselen. Ik heb een zelfde dilema als hij heeft in eerste instantie ben ik dislect (MS word doet wonderen voor me) daarnaast ben ik beelddenker en tot alle ergenis ben ik hoogbegaafd. Ik ben op dit moment in contact met een aantal mensen omtrent een vinding en ondervind dezelfde problemen als jou Defosse, het lukt me niet mijn idee geloofwaardig neer te zetten en anderen lopen er mee te koop.
Is het mogelijk buiten deze lijst om eens met je van gedachten te wisselen?

Groet,

Fred

Dag fred

Ik denk niet dat ik hoogbegaafd .
Waneer ben je dat .ik zou het niet weten .ik was 11 jaar en bouwde mijn eerste radio en op mijn 15 jaar bouwde ik zelf een tv toestel een zw toestel
toen werd ik 17 en begong met studies
van elecktronica toen begon het pas echt ik werd beschouwd als niet normaal
te eerst had ik te kampen met diglecsie
later wert ik niet meer begrepen en was op de dool zat meestal op mijn kamer en probeerde dingen te doen die voor mij normaal waren maar kwam er mee
buiten en werd uitgelagen.en het ongeloof was onstaan .deed dan dingen met tv en radio en computers daar was ik nogal bedreven en leerde de taal van de computer op mijn manier .ik liet de computer krachen tot hij niet meer kon op starten en vond het een uitdaging het trug te vinden ik wisten alles van het regidit systeem en bios
tot ik zeker wist dat het nu gedaan moets zijn maar ik vond een andere weg
in het systeem waar ik mij kon uit leven dacht ik maar neen .toen ben ik verder gegaan .en dacht zou het mogelijk zijn avi formaten te verkleinen .zo ben ik er op gekomen .
mijn andere ontwikelingen heb ik ook zo gevinden ze noemen mij een uitvinder.dat ben ik niet ik kijk anders dan de meeste mensen en denk anders .wil dat zeggen dat ik dan hoog begaaft ben neen het is een handicap die ik liever niet had er bestaan scholen voor mensen die niet goed kunnen leren ik heb al de scholen af gedaan met het zelfde resoltaat ik was anders dan een gewoon mens spijtig dat ik geen gewoon mens hat dan had ik al die problemen niet gehad dus ik ben niet hoogbegaafd ik ben een gewoon mens van bloed die ook gevoelens heeft
.er zijn bepaalde dingen die ik ontwikelde waar ik niet over spreek .nu maak ik dingen en later als ze af zijn vernietig ik ze altijd het zijn toch dingen die zij niet verstaan.
daarom kom niet naar buiten als met het woord hoogbegaaft je zal uitgelaggen worden.allee hier in belgie toch .ik heb soms spijt dat ik hier geboren ben .verder ga ik stoppen met schrijven .zou zou veel kunen schrijven je kan altijd naar mijn Email schreiven . als je iets weet over kwanta-fisika-algeritme en elecktronieka en de binere taal 01011
of muziek daar hou ik me nog het meest nu me bezig.

Groeten
Defosse Guillaume
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

PrécédentSuivant

Retour vers Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron