Vergelijkbaar verhaal in België

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Messagepar Webmaster » Mer 18 Août 2010, 18:31

From: Defosse

Hier is mijn email antwoord aan Mr. Defossé.
LET OP! Hier wordt ook Leen Mooijaert en Leo Mierop, de twee heren uit de zaak JAN SLOOT genoemd. Wij hebben deze twee heren in contact gebracht met Defossé, maar snel hadden zij elkaar gevonden om zonder ons verder te doen! Leuk gezelschap!

Email aan Defossé:

Mr. Defossé,

hahaha.

Wat zijt gij nu toch weer mee bezig!
Het is weer echt zo belachelijk, zo kinderachtig. Hoe oud zijt gij?

Ik hoop dat zij in de kranten over mij spreken want dan heb ik recht op antwoord!
En wat ik heb zijn: FEITEN (op papier, door U ondertekend), geen flauwe beschuldigingen zonder bewijs zoals gij nu al meer dan twee jaar over mij rondstooit.
Waarom hebben jullie nu schrik van de gerechtzaak die jullie zelf zijn begonnen tegen mij?
De waarheid komt boven jongen. En ik heb geen schrik van de echte waarheid.
Gij denkt dat de aanval de beste verdediging is, maar dat kan wel eens anders uitkomen dan gij denkt of hoopt.

Maar, omdat ik geen fouten naar U gemaakt heb kunt gij mij niet onder druk zetten. Ik heb twee jaar keihard voor U gewerkt, en heb er alleen maar s**t voor teruggekregen. Platte, stinkende s**t.
Jan Franck weet daarnaast zéér goed dat ik mijn uiterste best heb gedaan om zijn probleem met GVDM op te lossen, en intussen was jij bezig je beste vriend Jan Franck te VERRADEN met GVDM. Huichelaar en verrader die je bent.
En nu las ik op broncode.nl dat jij water uit de lucht gaat halen! Wiens idee is dat Mr. Guillaume? Durf jij het zeggen? Het schijnt mij toe dat je - voor wat betreft je eigen foutjes - een bijzonder kort geheugen hebt.

Gij noemt mij een "woorden kunstenaar" maar als de geformuleerde waarheid nu eenmaal zo is ! En niet anders.
Waar blijft gij met uw bewijzen dat ik andere uitvinders besteel? Waar zijn die bewijzen? Moeilijk te vinden hé, want ik heb alle mede-uitvinders steeds korrekt behandeld.
Geen bewijzen hé, omdat ik niemand bedrogen heb.

Die feiten, hoe gij en Franck diverse keren DGS verkochten, komt dus binnenkort ook in de kranten, en ook hoe gij en Franck met Mr. Witwasser De Leyn samenwerken, samen met de Jan Sloot jongens, Leen Mooijaart en Leo Mierop, om alles via off-shores te regelen, gesteund door je grote vriend en mentor Gustaaf Korstanje, de veroordeelde aandelen oplichter! Mooie vriendjes hé! Dat zegt toch iets over uzelf, niet? En of.
De journalisten zullen ervan genieten. En de lezers ook! En ik ook !!!!

Doe maar op. Ik kijk naar je vanuit mijn hoekske en schud het hoofd. Neen Guillaume, dat is niet korrekt. Opnieuw gaat gij uzelf in nesten brengen.
Neen, Guillaume, je zoekt het bij de verkeerde. Kijk in de eerste plaats naar uzelf. Gij zelf hebt er een mooie rotzooi van gemaakt.

En nu Guillaume kun je alleen nog maar zeggen dat in "stalker" ben. En vreemd hé, jij stuurt mij altijd emails, ... waar ik dan op antwoord ... en dan zou ik de stalker zijn!
Is dat het enige argument (stalker) dat je nog in petto hebt tegen mij. Ocharme, jongen toch. Dat is niet veel hé.
En je weet zeer goed waarom. Omdat er mij geen verwijten te maken zijn. En dat maakt het heel moeilijk hé, een onschuldige te beschuldigen!

Allez, ik zie uit naar die fantastische kranten artikels! Dat zal nog eens pure FUN zijn. ;-)

Dirk Laureyssens
Doctorandus P&S
Uitvinder
Wetenschapper
Internet Journalist
Adviseur
Alias?

Ha den dirk is er weer ,

Bent u weer en ander persoon nu bent u defosse
Het is geweten dat u verschillende email adressen hebt
dat is ook te zien op je verschuilende websites .

u hebt guido van de moortel de documenten en de conclusie
bewerkt ook valt het op dat u broer er aan mee werkte is
het niet zo dat ook jou broer Advocaat is en dat u er misbruik
van maakt .

verder wat u nu op deze forum zet zegt genoeg en degelijk dat u
zich uitgeeft voor meerderen personen dus verdient u wel degelijk
de naam van alias wand u denkt zelfs dat u rechter bent .

de onderstaande brief zegt wel degelijk dat we geen contracten
met jou hebben .

reden is dat het contract dat u opstelden de som van wel gesproken
500.000000 Euro zou betalen zelf heb ik nooit iets van die bedragen
Gezien en de contracten waren zodanig opgesteld dat het lijkte of de
Contracten kopie’s waren van Guido Van D e Moortele.

Verder ga ik niets meer op deze forum plaatsen dat het toch geen zin
Heef je beseft gewoon niet dat er met jou wat scheef zit vind ik erg
En ga ook niet in om je te voeden .

Verder hoop ik dat u snel genezen zal zijn wat ik ben niet alleen
Het de gedupeerde maar anderen ook .dus ga ik niet in op u ziekelijk
Gedrag .

Voor de rest nog een goede gezondheid toegewenst en de groeten bij deze.






Geachte heer,


O. Ref. : JH/Z/18106
U. Ref. :

Ik mocht uw schrijven in goede orde ontvangen.

Mag ik U verzoeken er rekening mee te houden dat de samenwerking tussen U en mijn cliënten, de heer Franck en de heer DEFOSSE beëindigd werd.

Mijn cliënten verzoeken met de nadruk om hem niet meer te bezwaren met smeekbedes om de samenwerking verder te zetten. Zoals U reeds kon begrijpen, is de samenwerking overeenkomst opgezegd.

De inhoud van uw brieven zijn dan ook niet alleen zonder voorwerp, deze worden ook volstrekt betwist.

Mijn cliënten namen tevens akte van omdat U een “holistisch cosmologisch concept” om de creatie van het heelal te verklaren, heeft uitgevonden.



Met achting,


Jan Helsen
Avatar de l’utilisateur
Webmaster
Beheerder
 
Message(s) : 1848
Inscrit le : Sam 14 Août 2010, 13:21

Précédent

Retour vers Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron