De Broncode

De Broncode

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Dim 12 Juin 2011, 07:23

From: Captain crash

-=Porthos=- schreef:
Captain crash schreef:
Tenzij het de grote enge mensen van Microsoft zijn die de code in hun bezit hebben he...

Het zou me niets verbasen. Maar ik hoop dat de broncode bij een compleet ander softwarhuis ligt. Ik haat die macht van Bill.

Ah en je bent vast ook tegen de oorlog in Irak, tegen Bush, tegen Amerika, tegen kernenergie, tegen de Europese Grondwet omdat wij teveel aan Europa betalen, tegen Balkellende...
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Mar 28 Juin 2011, 07:00

From: -=Porthos=-

Captain crash schreef:
-=Porthos=- schreef:
Captain crash schreef:
Tenzij het de grote enge mensen van Microsoft zijn die de code in hun bezit hebben he...

Het zou me niets verbasen. Maar ik hoop dat de broncode bij een compleet ander softwarhuis ligt. Ik haat die macht van Bill.

Ah en je bent vast ook tegen de oorlog in Irak, tegen Bush, tegen Amerika, tegen kernenergie, tegen de Europese Grondwet omdat wij teveel aan Europa betalen, tegen Balkellende...

Uhm, ik zie niet wat dit ermee te maken heeft? Ik bedoel gewoon dat het me stoort dat alle software voor windows wordt gemaakt. Dat windows altijd zo duur is en dat microsoft wil dat alles in huis windows moet wezen.
Ik heb liever dat Linux de concurentie eens aangaat.
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Mer 06 Juil 2011, 07:48

From: Captain crash

Nou...weet je...ik heb het gevoel dat je geen idee hebt waar je daadwerkelijk over praat als je dit soort dingen zegt (zoals veel mensen) en daarom geef ik nog een aantal kortzichtig denkbeelden aan die veel msnen er op na houden zonder er daadwerkelijk serieuze argumentatie voor te hebben. Er zijn een hoop goede redenen om geen fan van Microsoft te zijn (wat trouwens voor alle andere dingen die ik net neerzette ook geldt) maar helaas is het bij de meeste msnen niet meer dan puur sentimenteel gebullshit en gezien jouw postgedrag tot nu toe verdenk ik je ervan ook niet meer inhoud aan dit type zaken te geven.
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Sam 16 Juil 2011, 06:32

From: -=Porthos=-

Dan geef eens wat tegenargumenten. Want ik reageer meestal niet verder op zaken omdat sommigen gewoon te koppig zijn om meningen op te nemen.
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Mar 26 Juil 2011, 18:19

From: Captain crash

-=Porthos=- schreef:
Dan geef eens wat tegenargumenten. Want ik reageer meestal niet verder op zaken omdat sommigen gewoon te koppig zijn om meningen op te nemen.

Je reageert hoe dan ook niet met meer dan een zin op wat dan ook (jah, ik heb de meeste van je posts gelezen en dat kostte idd niet al teveel tijd wat meer dan genoeg zegt).
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Mer 03 Août 2011, 07:09

From: Gurty

-=Porthos=- schreef:
Ik heb liever dat Linux de concurentie eens aangaat.

Dat is dus alvast geen argument. Waar slaat het op dat Linux de concurrentie niet zou aangaan. Linux gaat al meer dan 10 jaar de concurrentie aan. Het enige wat die concurrentie tegen houd zijn kortzichtige mensen als jij die wel een grote mond hebben maar Linux niet installeren!
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Sam 27 Août 2011, 11:35

From: Raynor's Revenge

-=Porthos=- schreef:
Ik bedoel gewoon dat het me stoort dat alle software voor windows wordt gemaakt. Dat windows altijd zo duur is en dat microsoft wil dat alles in huis windows moet wezen.

zelfde geldt voor sony, your point?
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Jeu 01 Sep 2011, 19:41

From: Gurty

Raynor's Revenge schreef:
-=Porthos=- schreef:
Ik bedoel gewoon dat het me stoort dat alle software voor windows wordt gemaakt. Dat windows altijd zo duur is en dat microsoft wil dat alles in huis windows moet wezen.

zelfde geldt voor sony, your point?

Bovendien is het gewoon niet waar, wat dacht je van al die software voor Apple? Microsoft Office for Mac anyone?
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Jeu 01 Sep 2011, 19:44

From: -=Porthos=-

Gurty schreef:
-=Porthos=- schreef:
Ik heb liever dat Linux de concurentie eens aangaat.

Dat is dus alvast geen argument. Waar slaat het op dat Linux de concurrentie niet zou aangaan. Linux gaat al meer dan 10 jaar de concurrentie aan. Het enige wat die concurrentie tegen houd zijn kortzichtige mensen als jij die wel een grote mond hebben maar Linux niet installeren!

Fout, ik heb linux naast xp staan. En nu jij weer.
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

Re: De Broncode

Messagepar Matrixcode » Jeu 01 Sep 2011, 20:03

From: Captain crash

-=Porthos=- schreef:
Gurty schreef:
-=Porthos=- schreef:
Ik heb liever dat Linux de concurentie eens aangaat.

Dat is dus alvast geen argument. Waar slaat het op dat Linux de concurrentie niet zou aangaan. Linux gaat al meer dan 10 jaar de concurrentie aan. Het enige wat die concurrentie tegen houd zijn kortzichtige mensen als jij die wel een grote mond hebben maar Linux niet installeren!

Fout, ik heb linux naast xp staan. En nu jij weer.

Nee ga JIJ eerst maar eens...kom op dan...of ben je te dom om ZELF met argumenten te komen ofzo?
Avatar de l’utilisateur
Matrixcode
 
Message(s) : 89
Inscrit le : Sam 02 Oct 2010, 07:49

PrécédentSuivant

Retour vers Startrek.nl (0805)

cron