De mythe rond Jan Sloot

De mythe rond Jan Sloot

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:41

From: Glennelting

Wel toevallig dat Philips het Blue-ray schijfje ontwikkelt :P
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:42

From: Rstyled

Glennelting schreef:
Wel toevallig dat Philips het Blue-ray schijfje ontwikkelt :P

Haha, nou als je 20 films op een chippie kon zetten had in echt geen blue-ray meer nodig hoor ;)
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:45

From: Magiel

Rstyled schreef:
[..]

Haha, nou als je 20 films op een chippie kon zetten had in echt geen blue-ray meer nodig hoor ;)

Denk is na ;) Weetje hoeveel geld Philips in 1999 al in dat Blue Ray gestoken had? en dat zou dan allemaal voor lucht geweest zijn als Jan Sloot zijn uitvinding inderdaad werkte :)

Dat geld ook voor Glennelting, philips was toen allang al bezig met Blue Ray.
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:47

From: Glennelting

Rstyled schreef:
[..]

Haha, nou als je 20 films op een chippie kon zetten had in echt geen blue-ray meer nodig hoor ;)

Mischien is het ze niet gelukt om er meer uit te halen.
Magiel schreef:
[..]
Denk is na ;) Weetje hoeveel geld Philips in 1999 al in dat Blue Ray gestoken had? en dat zou dan allemaal voor lucht geweest zijn als Jan Sloot zijn uitvinding inderdaad werkte :)

Dat geld ook voor Glennelting, philips was toen allang al bezig met Blue Ray.

Mischien heeft Philips hem dan wel vermoord uit jaloezie.
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:49

From: Magiel

Rstyled schreef:
Oud topic tevoorschijn zie ik. Ik weet niet wat ik moet geloven. Maar het lijkt me stug dat wanneer er zoveel geniale personen of (oplichters) op deze aardbol rondlopen dat zij er niet in geslaagd zijn zijn oplossing/uitvinden te ontrafelen. Weet je wat ik denk. Ik denk dat mr. Sloot vermoord omdat:"Meneer van philips er achter is gekomen dat het oplichterij was toen hij dat kastje open gehaald heeft en zo tot de conclusie kwam dat het neppe zooi was. En omdat hij niet ten onder wou gaan, en iedereen er veel geld in heeft gestoken, heeft hij of een ander machtig persoon deze Jan heeft laten vermoorden".

Zou dit mischien kunnen kloppen?

Ik denk het niet. Ik neem aan dat je het over Pieper hebt,
Als je het boek leest dan lijkt het me stug dat Pieper Sloot heeft laten vermoorden. Aangezien er wel iets gewerkt moet hebben. Want als ik op mijn pc (zie specs) 16 films met allemaal verschillende snelheid afspeel, dan spaced hij hem.
wat voor hardware had er in 1999 in dat kastje moeten zitten wat niet spacede als je die films afspeelde?
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:50

From: JilkeSpitzen

SykoSander schreef:
nah in die afleveringen van Netwerk spreken ze niet of nouwelijks over het platleggen van het hele netwerk..

Het zijn niet 2 dingen maar het is 1 ding. Internet zou dus plat te leggen zijn als je met maar een paar bytes per seconden toch een film binnen te halen valt. dan zou je dus die 20mbit internet helemaal niet meer nodig te hebben.
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:52

From: Rstyled

Magiel schreef:
[..]
Wat voor hardware had er in 1999 in dat kastje moeten zitten wat niet spacede als je die films afspeelde?

Laat me denken..., heel veel broodjes aap? :roll:

Nee, maar even serieus. Waar in godsnaam haalde dat apparaat dan zijn rekenkracht vandaan? Ook merkwaardig aangezien het formaat van het apparaat.
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:52

From: D@rk_force

Iedereen is hier maar aan het zeggen zonder vaste bewijzen.

Hoe kon je weten of het wel allemaal echt was ?? want in de documentaire zeggen niets specifiek, alleen zo een pcke op de achtergron met 10 keer quicktime geopend.

En nog iets 1999 wat voor kwalitiet waren de films toen ?? misschien waar het 20 films van maar 200 mb groot of zo -> 4 Gb en dan heeft hij niets beter uit gevonden dat er nu al bestaad.

En trouwens hou konden ze in die tijd al deftige films op een computer krijgen ...
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:53

From: Raafje

Ik denk dat hij idd is geholpen. Het is een wonder dat hij niet dood is geschoten want dat was anders zeker wel gebeurd. Met pillen zal het dan zeker gedaan zijn of op een andere manier ik had laatst een "Reportage" gezien van een serie moordenaar die mensen die hij niet kende een soort vloeistof (paar druppeltjes) in hun nek legde en die dan de volgende dag overleden. En het rare is waarom is er geen sectie op zijn lichaam gedaan?? Ik heb het vermoede dat Piepers of 1 van de andere "invensteeders" hier achter zitten. Vooral Piepers.

Ze kunnen ook niet met het product op de markt komen want dan worden ze zowiezo gepakt wegens patent (als ze zo slim waren het aan te vragen voor alleen het idee) en wegens diefstal. Diefstal is ook raar want waarom heeft die zoon het huis dan niet beter in de gaten gehouden met zo'n duur product??
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

Re: De mythe rond Jan Sloot

Notapor Michael1954 » Lun 30 Ago 2010, 06:54

From: Toto

Raafje schreef:
Ik denk dat hij idd is geholpen. Het is een wonder dat hij niet dood is geschoten want dat was anders zeker wel gebeurd. Met pillen zal het dan zeker gedaan zijn of op een andere manier ik had laatst een "Reportage" gezien van een serie moordenaar die mensen die hij niet kende een soort vloeistof (paar druppeltjes) in hun nek legde en die dan de volgende dag overleden. En het rare is waarom is er geen sectie op zijn lichaam gedaan?? Ik heb het vermoede dat Piepers of 1 van de andere "invensteeders" hier achter zitten. Vooral Piepers.

Ze kunnen ook niet met het product op de markt komen want dan worden ze zowiezo gepakt wegens patent (als ze zo slim waren het aan te vragen voor alleen het idee) en wegens diefstal. Diefstal is ook raar want waarom heeft die zoon het huis dan niet beter in de gaten gehouden met zo'n duur product??

Ja die zoon is volgens mij nog het verdachtste iets zegt me dat hij er iets mee te maken heeft en waarom gaat ie trouwen net na zijn vader zijn dood is er een verband ik weet het niet maar ik zou er niet van verschieten dat die piepers en de zoon van sloot in een complot zitten en ze wachten tot ze hun kans kunnen grijpen.
Avatar de Usuario
Michael1954
 
Mensajes: 3618
Registrado: Dom 22 Ago 2010, 16:39

AnteriorSiguiente

Volver a Techzine.nl (0904)

cron