Fractal software van Iterated Systems

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Re: Fractal software van Iterated Systems

Notapor Webmaster » Mar 17 Ago 2010, 20:30

From: Drazic

"He Matrixview, oude speurpuistenkop, ben jij hier nog steeds elke dag aan het kijken en posten in de ijdele hoop eindelijk van iemand gratis de oplossing te krijgen? Lachen! Ik krijg een beetje het idee dat je een vriend van Pieper bent! Hahahaha! Maar wel grappig dat je quasi-intellectuele gedoe door sommige mensen nog steeds serieus genomen wordt. Maar goed, dat alles weer achter ons gelaten. Jeroen is here! Applaus graag! Maar voor heel eventjes, ik heb namelijk nog steeds veel betere dingen te doen. Heb je nou eindelijk een vriendin (of vriend) of blijft het aanmodderen?"


Waarom moet je nou na al die tijd opeens Matrix gaan lopen flamen? Hij heeft al die tijd heel wat zinnigers bijgedragen dan jij hoor!
Avatar de Usuario
Webmaster
Beheerder
 
Mensajes: 1848
Registrado: Sab 14 Ago 2010, 13:21

Re: Fractal software van Iterated Systems

Notapor Webmaster » Mar 17 Ago 2010, 20:31

From: Jeroen

"Waarom moet je nou na al die tijd opeens Matrix gaan lopen flamen? Hij heeft al die tijd heel wat zinnigers bijgedragen dan jij hoor!"


Onzin! Lees nog eens goed. Ik heb nog steeds last van die Hans die hij ten onrechte hier noemt, die jongen weet nergens van en wordt af en toe gek van de mails. Elke kans die ik heb om die sukkel aan te pakken grijp ik. Haat, begrijp je? Dit soort mensen zit niemand op te wachten.

Maar ondertussen ben ik even serieus aan het testen met die Italiaanse software.
Avatar de Usuario
Webmaster
Beheerder
 
Mensajes: 1848
Registrado: Sab 14 Ago 2010, 13:21

Re: Fractal software van Iterated Systems

Notapor Webmaster » Mar 17 Ago 2010, 20:32

From: Jeroen

"Fractal Compression"

Bovendien kun je bovenaan deze pagina zien dat dit "mijn" post is en daarbij ziet juf Matrixview helemaal niks in Fractal Compressie. Dus laat hem ergens anders wroeten. Er zijn nog serieuze mensen hier.
Avatar de Usuario
Webmaster
Beheerder
 
Mensajes: 1848
Registrado: Sab 14 Ago 2010, 13:21

Re: Fractal software van Iterated Systems

Notapor Webmaster » Mar 17 Ago 2010, 20:33

From: Jeroen

"hier is een italiaanse versie van het programma:
http://www.maf.vu.lt/~bastys/academic/A ... /ifsaf.zip"

Ik heb het met verschillende bmp's geprobeerd (ja, allemaal 24 bits true colour en dimensies in een veelvoud van acht) en op allemaal knalt het programma! Is het bij iemand wel gelukt?
Avatar de Usuario
Webmaster
Beheerder
 
Mensajes: 1848
Registrado: Sab 14 Ago 2010, 13:21

Re: Fractal software van Iterated Systems

Notapor Webmaster » Mar 17 Ago 2010, 20:34

From: Gnoknum

"He Matrixview, oude speurpuistenkop, ben jij hier nog steeds elke dag aan het kijken en posten in de ijdele hoop eindelijk van iemand gratis de oplossing te krijgen? Lachen! Ik krijg een beetje het idee dat je een vriend van Pieper bent! Hahahaha! Maar wel grappig dat je quasi-intellectuele gedoe door sommige mensen nog steeds serieus genomen wordt. Maar goed, dat alles weer achter ons gelaten. Jeroen is here! Applaus graag! Maar voor heel eventjes, ik heb namelijk nog steeds veel betere dingen te doen. Heb je nou eindelijk een vriendin (of vriend) of blijft het aanmodderen?"

Last van een episode?
Avatar de Usuario
Webmaster
Beheerder
 
Mensajes: 1848
Registrado: Sab 14 Ago 2010, 13:21

Anterior

Volver a Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron