Compressiemethode van Jan 'de broncode' Sloot ontrafeld?

Compressiemethode van Jan 'de broncode' Sloot ontrafeld?

Re: Compressiemethode van Jan 'de broncode' Sloot ontrafeld?

Notapor Johan1951 » Dom 20 Feb 2011, 18:19

From: Eb

@ERV
Er is een groot verschil tussen texture-based compressie en conventionele macroblock based methoden zoals MPEG2 en H.264. Daarbij wordt ook wel beeldinformatie hergebruikt (zowel temporeel als spatieel), maar slechts kleine betekenisloze blokken. Realplayer is m.i. geen buitengewone codec.
Avatar de Usuario
Johan1951
 
Mensajes: 3752
Registrado: Mar 31 Ago 2010, 17:04

Re: Compressiemethode van Jan 'de broncode' Sloot ontrafeld?

Notapor Johan1951 » Dom 20 Feb 2011, 18:20

From: Europa Religie vrij

Eb leuk om te horen. Interessant.
Avatar de Usuario
Johan1951
 
Mensajes: 3752
Registrado: Mar 31 Ago 2010, 17:04

Re: Compressiemethode van Jan 'de broncode' Sloot ontrafeld?

Notapor Johan1951 » Dom 20 Feb 2011, 18:20

From: Jungone

Deze berichtgeving slaat helemaal nergens op...
Ook de benadering zoals deze professor denkt het geheim ontrafelt te hebben, slaat nergens op.

Waarom niet ?
Punt 1
Zoals ander ook al reageren op dit bericht, zou je nogal wat datablokken nodig hebben om alles te kunnen weergeven.

Punt 2
Als hij praat over compressie, dan zit hij er niet een beetje naast, maar miljoenen kilometers. Jan Sloot gebruikte een andere digitale computer taal, waarbij hij door gebruik te maken van een specifiek 'signaal' veel informatie kon vereenvoudigen.

Punt 3
De methode ontrafelt ?? Komop zeg !
Zo kan ik ook wel een oplossing de wereld ingooien op basis van wat vage beschrijvingen. Hij beschrijft werkelijk helemaal niets in dit stuk schrijven.

Punt 4
Jan Sloot werkte neit met snelle geheugens, omdat die er eenvoudig weg nog niet eens waren in het jaar 1999 (tenminste, niet commercieel en betaalbaar voor de gewone mens).

Ik weet zeker dat Jan Sloot iets heeft ontwikkeld, alleen zitten wij vast in ons binaire manier van denken. Daar zal denk ik de oplossing in moeten zitten.
Avatar de Usuario
Johan1951
 
Mensajes: 3752
Registrado: Mar 31 Ago 2010, 17:04

Anterior

Volver a NuJij.nl (0808)

cron