Boek 'De Broncode' over Jan Sloot wordt verfilmd

Boek 'De Broncode' over Jan Sloot wordt verfilmd

Re: Boek 'De Broncode' over Jan Sloot wordt verfilmd

Postby Johan1951 » Sun 03 Oct 2010, 19:27

From: Hatross377

Als die film klaar is, NIET op DVD laten verschijnen maar meteen op zo'n chipkaartje :P
User avatar
Johan1951
 
Posts: 3752
Joined: Tue 31 Aug 2010, 17:04

Re: Boek 'De Broncode' over Jan Sloot wordt verfilmd

Postby Johan1951 » Sun 03 Oct 2010, 19:27

From: MYRZ.net

kijk, jongens, natuurlijk is het krankzinnig wat Jan Sloot heeft laten zien. Maar feit blijft, dat het ís laten zien. En niet alleen aan Roel Pieper of Marcel Boekhorn, maar aan honderden meer mensen, waaronder ook IT techneuten, die net zo redeneerden en het net zo onmogelijk achtte als jullie en ik. Blijkbaar is wat Sloot heeft bedacht niet te vergelijken met hoe we denken over opslag systemen. Persoonlijk denk ik nog altijd dat Sloot een manier heeft gevonden om data ipv in nulletjes en eentjes, in nulletjes, eentjes, tweetjes, drietjes, viertjes enz. op te slaan. Maar dan nog blijft het krankzinnig klein. Maar voor mij staat 1 ding vast: het bestaat, en ergens is er een kluisje of ondergrondse schatkist met 'de broncode'. 't Blijft een machtig mooi sprookje.
User avatar
Johan1951
 
Posts: 3752
Joined: Tue 31 Aug 2010, 17:04

Re: Boek 'De Broncode' over Jan Sloot wordt verfilmd

Postby Johan1951 » Sun 03 Oct 2010, 19:28

From: Scuzzyyy

Ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan moet denken. (ik lees dit bericht trouwens vandaag pas voor het eerst nadat ik de theorie van mensen in mn omgeving hoorde.) Ik heb meteen wat dingen ervan opgezocht en kwam op deze site terecht als eerst:

http://www.gids.nl/techno/jan-sloot.html

Ook hoor ik verschillende mensen zeggen dat het links naar servers waren, of gestreamed werd via internet. Als dit verhaal op z'n minst nog een kern van waarheid heeft en hij had inderdaad een kastje ter groote van 6 sigaren doosjes en de films liet zien (niet bij hem thuis) maar in een fabriek. Hij kon moeilijk onderweg met de philips mannen even z'n server meenemen, of een netwerk kabel in de fabriek ergens inprikken.

En het is niet zo dat een volledige film 1 KB is trouwens. Een beknopte beschrijving van het algorithme staat beschreven helemaal onderaan de pagina(van mijn link van daarnet) dik gedrukt.

Ik wellicht het boek eens kopen, want ik wil diep van binnen aantonen dat het gelul is, terwijl ik aan de andere kant echt hoop dat het waar is!
User avatar
Johan1951
 
Posts: 3752
Joined: Tue 31 Aug 2010, 17:04

Previous

Return to Tweakers.net (1204)

cron