Mijn broncode

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:23

From: MatrixView

Matrixview zal van nature al het mogelijke bedenken om aan te tonen dat het niet zal werken, terwijl het echt veel minder moeite kost om het werkend te maken...je moet het wel zelf zien en werkend kunnen maken anders is de lol er echt vanaf.


Met het bovenstaande, valt ook weer niks te beginnen.

Hey...enne... ik ben niet degene die maar "iets bedenkt"....! Dat doe jij! Ik geef alleen feiten/bewijzen, voor dingen die niet kunnen.

Gaf jij maar 's een keer een paar feiten of een concreet algoritme (pseudocode is ook goed) [Vergeet je niet de DEcompressie!)

Nu jezelf niet gaan verschuilen achter: "De lol is er echt af als je 't niet zelf werkend kan maken".
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:24

From: Cugel

Je/jullie zullen het echt zelf moeten doen..en anders stopt het.

Eén tip; lees 1t/m4 noch eens terug maar dan tussen de regels door.

100495
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:25

From: Cugel

Geen complot geen esoterische bullshit.

Als je DNA opslaat en wacht op de juiste parameters totdat het zichzelf uitpakt zul je het op een bepaalde manier willen coderen zoals nu het geval is met de vorm van DNA zoals die in de natuur voorkomt. Ergo moet er een trigger zijn die overal in het heelal voorkomt en dat is de low freq van... Het DNA klapt zichzelf dan uit aan de hand van parameters ( priemgetalgewijs ) en groeit aan de hand van de combinaties die de hoeveelheid van die trigger uitzend.
"in leven" wordt de reeks aangepast maar er wordt wel steeds gekoezen voor een mogelijkheid die altijd al aanwezig is geweest. Andersom werkt dit precies hetzelfde.
In principe kun je dus ook een Hobbit reconstrueren. Het is ook niet zo gek dat iedereen anders denkt en doet maar dit is wel gelimmiteerd aan het aantal mogelijkheden per itteratie. Een reactie als bovenstaand is dan ook niet "vreemd".



Cugel, lieve jongen,

Laat ik nou toevallig dagelijks de automatisering verzorgen in een lab vol ontwikkellingsbiologen... I'm not kidding!
En ik durf mezelf niet eens expert te noemen op dat gebied... Maar jij weet ècht niet waarover je praat, kolere zeg, wat een ontzettende stierenpoep! Whoahahaha!

Als ik jou was zou ik die jip-en-janneke aflevering van Discovery, waarvan je 3 woorden hebt onthouden en vermengd met je priemgetallen fetish, nog maar eens goed bekijken. :-)

Dit forum heeft geen kloot meer met Sloot's uitvinding te maken... Gelul in de ruimte en gelul over Pieper. Jammer.

Logging Out.



M; er zijn meer biologen die het bovenstaande niet begrijpen en een netwerkbeheerder die daar dan werkt hoeft er dan ook niet vanuit te gaan dat die biologen alles weten. Waar ik zit weten we meer dan zij waarschijnlijk ooit zullen
begrijpen. Vraag ze maar eens naar de relatie tussen axiomen en files op snelwegen en de relatie tussen cellen en steden......
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:25

From: MatrixView

Je/jullie zullen het echt zelf moeten doen..en anders stopt het.

Eén tip; lees 1t/m4 noch eens terug maar dan tussen de regels door.

100495


Wat er staat valt geen koek van te bakken, laat staan dat we iets moeten lezen/begrijpen wat er niet eens instaat!
Je maakt hele stellige beweringen, maar je verzand gewoon in je slechte/afwezige uitleg, waardoor je ongeloofwaardig wordt.

Ik denk dat je te lui bent om je (te) vage theorie concreet uit te werken, dus wil je ons het werk laten doen. Iets concreets HEB je gewoon niet OF je bent te angstig om het te geven, omdat je dan voor lul staat als we het tegendeel bewijzen.

Drazic kwam ook met een theorie over de md5 methode, maar hij beweerde tenminste niks stelligs. Dus was het ook geen issue toen bleek dat 't niet werkte.

Dus Cugel: Brainstormen is ok, maar pas op als je dingen gaat beweren, waarvan je zelf niet eens weet OF het uberhaupt werkt. Want dat is volgens mij het geval hier.

Een tip voor jou: stop maar met posten...
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:26

From: MatrixView

M; er zijn meer biologen die het bovenstaande niet begrijpen en een netwerkbeheerder die daar dan werkt hoeft er dan ook niet vanuit te gaan dat die biologen alles weten. Waar ik zit weten we meer dan zij waarschijnlijk ooit zullen
begrijpen. Vraag ze maar eens naar de relatie tussen axiomen en files op snelwegen en de relatie tussen cellen en steden......



Kun jij die aliens naast je even vragen naar de relatie tussen een dakraam en een olifant? Of tussen een tang en een varken?

Cugel, even voor de duidelijkheid: ik heb geen heilig geloof in kennis van wetenschappers. Het zijn mensen en er zijn nog genoeg dingen die we niet weten. Punt.

Maar het verschil met een wetenschapper en jou is, dat jij niks bewijst van wat je verkondigd. Een wetenschapper publiceert zijn THEORIE, UITWERKING en de bijbehorende RESULTATEN -OF- WEERLEGT een stelling en doet dat allemaal in termen die in ieder geval duidelijk zijn voor vakgenoten.

Jij beweert alleen veel te weten (zelfs meer dan toppers op hun eigen vakgebied), maar dat dat waar is, blijkt nergens uit...

Probeer het nog eens op het HigherLevel.nl forum, waar je je "brainfarts" hebt opgedaan. Of waren ze je daar ook zat?

Tja... :-)
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:27

From: Cugel

De relatie tussen een tang en een varken en een dakraam en een olifant is dat ze alle vier ontworpen zijn.

Net als jij!
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:28

From: Marinusprins

Euh ja
Waarom heeft een fruitvlieg net zoveel dna-stringen als een mens
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:28

From: Marinusprins

Dit is universitair niveau,volgens mij
Heeft sloot ook op de UT gezeten
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:29

From: MatrixView

Dit is universitair niveau,volgens mij
Heeft sloot ook op de UT gezeten


Welnee, deze thread is helemaal geen universitair niveau. Het is niet veel meer dan oeverloos gelul in de ruimte en wat simpele wiskunde om van sommige theorieen aan te tonen dat het onmogelijk is.
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Mijn broncode

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 08:29

From: Cugel

Euh ja
Waarom heeft een fruitvlieg net zoveel dna-stringen als een mens


( bijna ) alle dieren/mensen hebben evenveel verschillende ei-gen-schappen.
De itteratie nadat de originele DNA naar RNA is omgezet ( dus een copy van de originele database )
maakt dat je bent wat je bent en dat geld voor zowel die vlieg, varken als mens.
Een universele sleutel die overal werkt. De omgeving bepaald de rest en geldt als input voor de parameters
die bepalen hoe het zich verder ontwikkeld. Elke som een ander antwoord ( plaatje in Sloots geval ).
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

PreviousNext

Return to Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron