Uitvinding van de eeuw: echt of niet?

Uitvinding van de eeuw: echt of niet?

Re: Uitvinding van de eeuw: echt of niet?

Postby FransG » Thu 25 Nov 2010, 07:54

From: Time

Chosen1 schreef:
heb ik gezegd dat zo'n dingen nu al bestaan? ik zeg gewoon dat ge niet moet onderschatten wat ze ooit nog gaan kunnen!

Dat mag je wel als je met fysische wetten te maken krijgt die niet kunnen overschreden worden.
User avatar
FransG
 
Posts: 116
Joined: Mon 23 Aug 2010, 18:02

Re: Uitvinding van de eeuw: echt of niet?

Postby FransG » Thu 25 Nov 2010, 07:55

From: Exorikos

We verhuizen met z'n allen naar een nieuw universum waar andere wetten gelden ! Multiversum ftw :roll:
User avatar
FransG
 
Posts: 116
Joined: Mon 23 Aug 2010, 18:02

Re: Uitvinding van de eeuw: echt of niet?

Postby FransG » Thu 25 Nov 2010, 07:56

From: Project Loony

Nefbrethilion schreef:
Of een kat een koe, dan kon ik ze melken aan de stoof.

CW-ers hebben toch nog humor! :D
User avatar
FransG
 
Posts: 116
Joined: Mon 23 Aug 2010, 18:02

Re: Uitvinding van de eeuw: echt of niet?

Postby FransG » Thu 25 Nov 2010, 07:57

From: Frensj

echt puur op 64 kb (dus oficiele bits 0-1 :) ) die x aantal dvd's krijgen is idd onmogelijk ge komt dan uit op >1 frame per bit, want sluis zei dat hij er 16 dvd's op kreeg. maarja, kdenk da niemand hier echt weet wat sluis juist gezegd heeft zeker... we weten wel wat er op wikipedia staat enzo, maar wie zegt da die alles correct hebben staan daar.

Die methode van die belg echter lijkt me wel haalbaar(der) want die loopt toch nog in de ettelijke megabytes per film.
User avatar
FransG
 
Posts: 116
Joined: Mon 23 Aug 2010, 18:02

Re: Uitvinding van de eeuw: echt of niet?

Postby FransG » Thu 25 Nov 2010, 07:57

From: Ecoskeleton

kon die ook nie verschillende fillms laten draaien op een " normale " laptop via zijn speciale software.

ik denk dat ik daar ooit eens een reportage van gezien heb op canvas. ik ken nu niet veel van computers en hun mogelijkheden maar dat zag er toch abnormaal uit wat hij deed met die laptop. hij kon verschillende films met dvd kwaliteit laten afspelen zonder framedrops en zonder dat die laptop een extreem zware laptop was. zijn zoon en een paar geldschieters hebben het met hun eigen ogen gezien ( zeggen ze ) en ermee naar phillips gegaan. maar dan is alles misgelopen en zij beschuldigen phillips ervan de dood van die kwibus gepleegd te hebben en ook alles meegenomen te hebben over die software.

als mij goed herinner natuurlijk.
User avatar
FransG
 
Posts: 116
Joined: Mon 23 Aug 2010, 18:02

Re: Uitvinding van de eeuw: echt of niet?

Postby FransG » Thu 25 Nov 2010, 07:58

From: Stoffer

Kan niet.
Iemand die beweert da ge zo'n datacompressie kunt bereiken moet es wa cursussen volgen die over dat soort dingen gaan.
User avatar
FransG
 
Posts: 116
Joined: Mon 23 Aug 2010, 18:02

Previous

Return to 9Lives.be (0806)

cron