Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:11

From: Preske

Denk dat ge beter af zijt als ge gewoon aan netwerk vraagt in welke editie et staat :)

Ik hou wel van een uitdaging.
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:13

From: Radiance

Ik ga iets heel raars zeggen, en niemand mag me uitlachen...

Ik was vorig jaar aan het nadenken over een methode om compressie te revolutioniseren. Het kwam gewoon in me op, en alhoewel ik het praktisch nog niet heb kunnen bewijzen, heb ik het al theoretisch (min of meer) kunnen aantonen. Maar het werkt enkel meer zeer grote files. Bij kleine files kan je niet meer spreken van compressie, maar van expansie -> De manier waarop het wordt bewaard zorgt ervoor dat de compressie eigenlijk groter wordt dan de originele file zelf.

Uitlachen zal niemand doen, maar je kan niet verwachten dat iemand dit voor mogelijk houdt omdat jij het zegt. Tenzij jij een revolutionaire manier weet om het hele wezen van bits & bytes op te slaan klinkt dit gewoon onlogisch. Je zal wel ergens een fout gemaakt hebben in uw redering, of je bent een genie :).
Ben echter wel geïnteresseerd in wat uw idee dan is, in grote lijnen?
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:15

From: Boris Barowski

Nochtans heeft een of andere nerd in de pietlullige garage van zijn ouders een miljarden-imperium opgebouwd.

Ik weet zenne naam ni meer...

Gates ofzoiets
:roll:

En laten we in vergeten dat divx ook door een of andere nerd gemaakt is, dat is ondertussen ook al een miljoenenbedrijf.

That would be micheal dell, rijkste -40'er ter wereld.
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:21

From: The_Law

Onmogelijk onmogelijk ......

Ik zie ze het nu ook nog niet direct in de eerste paar jaar doen maar alles wat vandaag mogelijk is met de PC was in het verleden "onmogelijk"

Enkel zijn we nu zodanig arrogant geworden dat we denken dat we alles al weten en kunnen

IK hoor de eerste "computer" ingenieurs nog zeggen : computers zullen na complete ontwikkeling minimaal 1 kamerruimte in beslag nemen en zullen nooit in iedere huiskamer staan (uitspraak van de mensen die aan de wieg van IBM hebben gewerkt)
Dan konden "computers" ook niks meer dan gegevens vanop een ponskaart verwerken

de dag vandaag bevat een standaard uurwerk dat je koopt aan 2€ bij Ali en Co meer electronica dan die computer

Toen de eerste Nokia GSM's voor het publiek beschikbaar waren (ik denk de 1611 ??), zo een knoerten waarmee je een huis kon metsen en waar je gewoonweg 2 regels text had WAW, sprak de toenmalige chairman van Nokia dat hij een evolutie zag voor het jaar 2010, maar niet iedereen zou tegen dan een GSM hebben, ook was hun technologie dan ZO geavanceerd dat er waarschijnlijk niet veel verandering zou komen in de modellen.
De dag van vandaag zijn het eigenlijk nog Embryos die geen GSM meer hebben en kun je net geen koffie zetten met de gemiddelde GSM.

Dus "onmogelijk" - ik betwijfel het.
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:23

From: -I-

Ik heb de reportage gezien en ik heb toch wel mijn twijfels hoor:

- Ze blijven vaag over de werkkamer van meneer sloot (reactie vrouw, buren etc niet getoond)
- Niks over autopsie van lichaam etc gezegd

Toch wel belangrijke vragen die niet gesteld zijn geweest en dit zou niet mogen imo.
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:25

From: Time

Ik heb de reportage gezien en ik heb toch wel mijn twijfels hoor:

- Ze blijven vaag over de werkkamer van meneer sloot (reactie vrouw, buren etc niet getoond)
- Niks over autopsie van lichaam etc gezegd

Toch wel belangrijke vragen die niet gesteld zijn geweest en dit zou niet mogen imo.

Hij is gestorven aan een hartaanval en sinds hij alleen was toen hij die kreeg zullen ze da wel via autopsie gezien hebben eh

Was zijn vrouw nie dood btw?
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:27

From: Darius Craven

Of die vrouw nu dood is of nie, ondervragen (zie thread over geesten :lol:)

Ma serieus nu, ik vond de reportage ook wat onvolledig. Misschien bang om te diep te graven?
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:28

From: ComputerVISTA

Net de reportage gezien.

Wat ik denk:

Die technologie zou wel is goed kunnen werken en iets te goed voor sommige groot investeerders en computerbedrijven hun goesting. Die mannen zijn toch rijk genoeg om zowat alles naar hun hand te zetten.
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:30

From: Fireball

Ik heb het ook gezien en mijn mond viel soms toch open...
Maar de rol die Roel Pieper van philips heeft gespeeld was wel smerig zenne! Eerst philips zelf een loer draaien en dan willen inbreken in da kastje! (hij zelf al dan niet..)
Maar ik geloof er wel in!
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

Re: Vanavond in Terzake: De broncode (Jan Sloot)

Beitragvon Michael1954 » Do 26 Aug 2010, 07:33

From: InFerNo

Er is trouwens een link tussen 3ivx (geen typo), hollywood.org en Defossé... Maar Millenium Gate NV is nergens meer te bespeuren heb 'k de indruk - en Defossé z'n pagina's op hollywood.org (waar oa. zijn "muziek" - of beter herrie - op stond) zijn weg :).

*Edit* Gelukkig is er nog de Wayback Machine : http://web.archive.org/web/200302151619 ... d.org/DGS/

Ik las iets over films zien op een gsm en dat dat nooit op zo'n mmc kaartje zou geraken...
Ik kijk films op m'n gsm en ik krijg 2 films op m'n mmc kaartje (kaartje van 128Mb)
http://www.lonelycatgames.com/index.php ... smartmovie
M'n gsm is een symbian-type
en de gsm kostte 169€ :)
Benutzeravatar
Michael1954
 
Beiträge: 3618
Registriert: So 22 Aug 2010, 16:39

VorherigeNächste

Zurück zu 9Lives.be (0806)

cron