Bizar boek over Pieper

Bizar boek over Pieper

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:02

From: Jack de cock

@Mandelsloot, het is niet geoorloofd met oude koeien het gebouw te betreden. Wilt u zo spoedig mogelijk dit etablissement verlaten?
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:03

From: Andries

Persoonlijk ben ik geïnteresseerd geraakt in de Broncode door de uitzendingen van netwerk, waar ook een filmfragment van een demo in te zien is. Zag al die films draaien en dacht WOW........ Heb intussen het boek ook gelezen en de uitzending van netwerk nogmaals online bekeken. Naar mijn mening was de uitvinding ECHT.
De verschillende demo's, de talloze vragen die op Sloot zijn afgevuurd, de interesse van zeer grote bedrijven (die echt niet zo maar geld willen verdienen (zoals men hier beweert) maar heel nauwkeurig hun portefeuille samenstellen, zeker voor zulke bedragen ) De beschrijving van Sloot in het boek ( bijlage 1 ) en de actrooi aanvragen hier maken mij meer dan duidelijk dat het niet een kwestie is van of maar van wanneer wij mogen genieten van deze technologie.

Als ik niet snap hoe het werkt wil niet zeggen dat het onmogelijk is.

Gr. Andries
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:04

From: Jack de cock

@Andries : deruit!
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:05

From: Maxwell

http://www.autosophy.com/videcomp.htm

Ik vind dat deze link maar eens door iedereen gelezen moet worden.

Enkele statements:

The Shannon theory defines “information” merely as binary digits (bits). Data content is irrelevant. The bit rate in television is therefore determined entirely by the system's hardware parameters, such as image size, resolution and scanning rates. The images shown on the screen are irrelevant such that a random noise image requires the same bit rate as a blank image.

Autosophy information theory may offer an escape from the trap. Autosophy re-defines “information” as depending only on image content and motion. Hardware parameters such as image size, resolution and scanning rates become virtually irrelevant. Static images produce very low bit rates, while fast action sequences require higher bit rates.

Gezien het feit dat de eerste aanzetten van de "autosophey theory" al gedaan zijn in 1975 en verder tot ontwikkeling kwamen in 1994 en verder geloof ik dat Sloot op de hoogte moet zijn geweest van deze interessante theorie.
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:06

From: Jack de cock

@maxwell : kunt U niet lezen?
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:07

From: Peut

Jan Sloot zijn uitvinding was toch niet zo moeilijk om te begrijpen?

Wanneer je alle kleurpixels al heb opgeslagen op je computer, heb je alleen nog een verwijzing nodig! Deze verwijzing kan gemakkelijk 1 kb zijn ! Waarom zou dit niet kunnen werken???
Elke film is immers opgebouwd uit kleurpixels! wanneer ik een rood vierkant van 10x10 pix wil, kan ik wel 100 x een rode pixel opslaan terwijl 1 pixel volstaat! Ik denk dat we hier nog niet het laatste over hebben gezien/gehoord!
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:08

From: Guru

Kom op zeg, het doet me meer denken aan een spannend jongensboek, sloot gaat dood,pieper kijkt alsof hij ieder moment moet poepen en wij zitten als een stel vliegen om de hoop heen...is het geen goeie grap.. gatv..
Kijk roel is niet helemaal van de pot gerukt, die heeft niet voor nixs in de states zo'n kastje laten kraken. code of niet roel weet het en denkt bij zichzelf....krijg de schijt maar!
De een zijn dood.....de ander
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:08

From: Joris

De broncode is zeker geen onzin, iedereen die wat afweet van datcompressietechnieken kan dat beamen.
Soms is het beter een vinding te laten verdwijnen dan hem in de markt te zetten.
De investeerders in het project haden ook investeringen in de oude datainfrastructuur, die door deze vinding in een klap waardeloos zou worden.
Als de verliezen daar groter zouden worden dan de toekomstige winsten is het een eenvoudige rekensom.
Denk aan de ottomotor en de motor op waterstof.
Deze komen pas als de olievoorraden zijn uitgeput.
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:09

From: DaFresco

In het boek stonden twee dingen die mij opvielen:
1: Hij wilde altijd dat een bepaalde monitor mee ging.
2: In de kluis lag een boek van ludlum.

Waarom altijd die 28" monitor? Zat daar nog wat extra hardware in misschien?
En wie zou een boekje van ludlum in de kluis leggen behalve dan dat hij daar extra bedoelingen mee had? Verwijzingen naar het echte antwoord bijvoorbeeld?
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

Re: Bizar boek over Pieper

Berichtdoor Michael1954 » di 31 aug 2010, 06:10

From: Hansie

Ik kan mij herinneren dan Pieper met enkel het kasje naar de US is gegaan. Dus zonder de monitor kon het ook.

Denk idd eens aan de hint van Peut ...
Avatar gebruiker
Michael1954
 
Berichten: 3618
Geregistreerd: zo 22 aug 2010, 16:39

VorigeVolgende

Keer terug naar Quotenet.nl (0105)

cron