Annemarie en Johan Sloot

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Annemarie en Johan Sloot

Berichtdoor Webmaster » zo 15 aug 2010, 11:41

From: Polleke

Ik heb het boek nu een paar dagen uit, en ik moet zeggen: ik denk er heel vaak aan. Ik vind het zeer intrigerend en ook al klinkt het ongelooflijk, het zou best mogelijk kunnen zijn dat zo'n code is ontwikkeld.

Wat mij verbaasde is de rol van Annemarie en Johan Sloot. In het boek vertelt Ben dat na de dood van hun vader, het Annemarie was gelukt om hem een 'beetje op de achtergrond te drukken'. Ik kan dat niet begrijpen als je de voorgeschiedenis leest.
Ik denk dat Johan en Annemarie wellicht meer informatie hebben dan ze willen toegeven.

Ik kan niet begrijpen dat als je vader nog maar nauwelijks zijn laatste adem heeft uitgeblazen je naar zijn werkkamer kan gaan en daar allerlei spullen kunt wegnemen. En dit dan zonder dat iemand daar echt naar omkijkt. Da's toch vreemd als je je pa al een hele tijd niet meer hebt gezien en min of meer in onmin leeft?

Ook al is het tijdstip van overlijden een vreemd toeval, geloof ik toch in een natuurlijke dood van Jan Sloot.

Nee... ik denk echt dat die Annemarie en Johan meer weten, al zal het misschien niet zoveel zijn als ze echt hadden gewild.

Maar als er iemand is die de broncode nu in zijn bezit heeft, hoe denkt hij/zij dit zonder problemen op de markt te kunnen zetten?

Polleke
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Keer terug naar Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron