Eric Smit voorlopig lachende derde

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Eric Smit voorlopig lachende derde

Berichtdoor Webmaster » zo 15 aug 2010, 12:57

Forum: GDriesen

Volgens mij is Eric degene die nu profiteert van een wel of niet bestaande technologie.
Ik heb met zeer veel interesse de zaak gevolgd.
Normaal moet ik een boek van de bib soms wel 2 keer laten verlengen, maar dit boek had ik in een paar dagen uit.
Eric, ik vind het een geweldig boek en ik gun je het succes. Blijf die Pieper wel kritisch volgen want hij wil nu de Nederlandse politiek in geloof ik. Voordat hij dat doet, moet hij wel volledige openheid van zaken omtrent de uitvinding hebben gegeven.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Eric Smit voorlopig lachende derde

Berichtdoor Webmaster » zo 15 aug 2010, 12:58

Forum: Carver

Ik heb een aantal jaren geleden een documentaire gezien over dit verhaal, toen vond ik het al erg boeiend. Ik heb het boek nu in 1 dag uitgelezen, wat een verhaal zeg. Ik hoop echter ook dat Eric door zal gaan met het achterhalen van verdere informatie, met name ook wat betreft de werking van de Vinding, en dat hier ook zal publiceren. Ik hoop dat er in het interview door Ivo Niehe met Roel Pieper wat 12 oktober wordt uitgezonden ook nog wat nieuwe informatie naar boven komt.
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Eric Smit voorlopig lachende derde

Berichtdoor Webmaster » zo 15 aug 2010, 12:59

From: ESmit

Van het schrijven van boeken in Nederland ga je niet snel lachen. Ik heb meer dan 14 maanden salarisloos opgeofferd om het verhaal op papier te krijgen en dan heb ik het nog niet over de overige kosten - reisje naar Amerika etc - die ook nog eens op de verlies en winst rekening drukken. Zonder het salaris van mijn vrouw had ik het niet kunnen doen. Afijn, geld is nooit mijn primaire motivator geweest. Het is natuurlijk wel zo dat ik blij ben dat veel mensen het een leuk blijken te vinden en dat ik er dus al een respectabel aantal van heb verkocht. De vraag of ik ooit het geheim van Jan Sloot zal kunnen openbaren hangt in grote mate af van de breidwilligheid van Roel Pieper. Hij is degene die beschikt over het kastje en de overige spullen die Sloot achterliet. De kans is niet gering dat Pieper al jaren weet dat het niets voorstelde. Maar ja, hoe vertel je de rest van de wereld dat je de kleren van de keizer hebt aangetrokken?

Groet,
Eric Smit
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Eric Smit voorlopig lachende derde

Berichtdoor Webmaster » zo 15 aug 2010, 13:00

From: Frank

Beste Eric,

Vandaag heb ik je boek uitgelezen en ik wil je complimenteren met je geweldige onderzoek!
Hopenlijk is het "to be continued"!

Groeten

Frank
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Eric Smit voorlopig lachende derde

Berichtdoor Webmaster » zo 15 aug 2010, 13:01

From: BartBrouwer

Wat ik niet begrijp is dat Pieper in bezit is van spullen die toebehoren aan Sloot. Behoren deze niet tot de boedel van Sloot en dus tot de familie ??

Groet,

Bart
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Eric Smit voorlopig lachende derde

Berichtdoor Webmaster » zo 15 aug 2010, 13:03

From: Rijkesser

Weet iemand waarom dat aangekondigde interview van Pieper bij Ivo Niehe niet heeft plaatsgevonden ?
Zou P. zich misschien teruggetrokken hebben om zijn politieke ambities niet te schaden ?
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21

Re: Eric Smit voorlopig lachende derde

Berichtdoor Webmaster » zo 15 aug 2010, 13:04

From: Jiputreg

Eric,

Komplimenten voor dit geweldige boek ! het leest als de beste misdaadthrillers. Hopelijk komt de waarheid nogeens boven tafel inclusief Sloot's systeem. Ik zal met veel plezier dit forum blijven volgen

gr Jip
Avatar gebruiker
Webmaster
Beheerder
 
Berichten: 1848
Geregistreerd: za 14 aug 2010, 13:21


Keer terug naar Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron