Vergelijkbaar verhaal in België

Archief Forum van Eric Smit & Uitgever (http://www.debroncode.nl)

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:11

From: Troebelwater

maar denk je dat het niet anders kan dan wat je geleerd hebt.

'k denk dat dit verre weg het grootste probleem is.
Niets is leuker dan een kip leren hoe die een ei moet leggen, maar het moet wel reëel blijven :)

Maar als ik goed gelezen heb is er iets in Quantum Mechanica wat zich laat lenen
voor inspiratie.
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:12

From: Defosse

'k denk dat dit verre weg het grootste probleem is.
Niets is leuker dan een kip leren hoe die een ei moet leggen, maar het moet wel reëel blijven :)

Maar als ik goed gelezen heb is er iets in Quantum Mechanica wat zich laat lenen
voor inspiratie.


Ik kan op deze website niet meer reageren daar ze weer een proces willen inspannen tegen mij .zelfs dat word verboden Door Guido Van De Moortelen......

Guillaume Defossé
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:13

From: Cugel

Je hebt gelijk .Wat betreft dat je dingen niet vergeet als je intressen hebt in iets waar je echt voor intressen hebt.Je bent progameur.
ok dat is goed .maar denk je dat het niet anders kan dan wat je geleerd hebt
.zou het niet anders kunnen .dan wat jij leerde.Als men dat in je achter hoofd heeft .blijft men hangen in het ongeloof die er nu is dat het wel een anders zou kunnen zijn dan nu .
Ik heb niets tegen de wettenschap maar .eerst zeggen ze dat het niet kan .dan zeggen ze het zou wel eens kunnen .dan zeggen ze het is normaal.
albert E was ook verkeert.nu pas weten ze dat bepaalde dingen die hij beweerde niet klopte .
Groeten
Defosse


Albert E zit er soms ook helemaal naast
maar haast niemand begrijpt de psychologische "afwijking" om je dit voor te stellen. Je levert nl een deel van je sociaal geheugen in om je deze kennis machtig te worden.

Als je je eenmaal buiten de database op kan stellen en kunt zien hoe die in elkaar zit is het haast onmogelijk om deze te verwoorden omdat dan een gedeelte van de oplossing niet meer aanwezig is.

Een binair stelsel van 0 t/m 9 snapt haast ook niemand maar lost wel alles bijna op omdat 9 gewoon een gedeelte an 1 is alleen in een andere staat. het is de hoogste staat van 1.

00000800 is 800 maar ook 0,8 V
Tevens is dit ook het reciproke deel van
99999199. Elk kleurtje heeft een vaste plek
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:14

From: Drazic

Een binair stelsel van 0 t/m 9 snapt haast ook niemand maar lost wel alles bijna op

LOL.. Volgens mij noemen ze dat decimaal.. En het is al eens besproken op dit forum b.t.w. maar decimale hardware scheen niet efficienter te zijn (go figuring). Heb je al eens succesvol films of beelden verkleind met jouw methode?
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:15

From: Steve

Hier Een antwoord van mij Defossé Guillaume.
Al 3 jaar doet de standaard al de mooite mij slecht te maken .Nu weet ik waarom .3 jaar treg werd ik ontvangen door agfa-geveard .voor de identiteitskaart van belgie. nu zijn ze in gebruik .Ik kan je een dokement opsturen als ik je Email heb waar is staat ."wat daar van te denken"Moet u weten dat ik normaal een contrakt zou kreigen .maar neen Agfa-gevaerd . liet een dokement zien met deze tekst "wat daar van te denken "nu drie jaar later per toeval gingen we naar de standaard omdat ze het niet wilde weg halen van hen website de tekst dus .aan gekomen werden we ingeleid door een persoon die gewoon zij dat het nieuwsblad de vum dus ook de standaard .men zij dat Agfa-gevaerd de baas was van hun krand ik zakte bijna ineen .wat voor een rod boel is dit .wat nog meer is dat bepaalde Advocaten mee werkte om bepaalde patenten in te laten treken.
een het stopt daar niet bij je kan niet geloven wat ik te weten ben gekomen ik geniet niet van het belgies recht ik ben ook eide raad heb ook problemen met mijn hart ben daar ook voor opgenomen .het strafste moet nog komen ik kom thuis van het ziekenhuis een kreig een kortgeding op mijn nek en daar stopt het ook niet bij mijn vamilie is bedreigt ik ben met de dood bedreigt een als dat nog niet genoeg is word er ongelooflijk misbruik van het gerecht gemaakt ze vallen maar aan een hopen dat ik het begeef heb ik ook een Email van hoe ze mij zouden aanpaken hier in belgie vind ik geen recht meer ik sta er nu alleen voor kan iemand dat bekent maken moest er met mij iets gebeuren .ik zou nog zo veel kunnen schrijven .als het kan van julie kant stuur ik een deel op naar julie email.
de vriendelijke groeten. sory voor mijn deglecsie.

Defosse Guillaume


Kunt u mij deze email ook verstrekken?
Om evt. verder te kunnen reageren op dit bericht?

Mvg

O. Mevissen
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:16

From: Steve

Kunt u mij deze email ook verstrekken?
Om evt. verder te kunnen reageren op dit bericht?

Mvg

O. Mevissen

email: owl@1000mbit.nl
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:18

From: Defosse

Kunt u mij deze email ook verstrekken?
Om evt. verder te kunnen reageren op dit bericht?

Mvg

O. Mevissen


Dag alle schreivers van deze website De Broncode
Zojuist mocht ik weer een dagvaarding aan krijgen van een deurwaarder .
Ik moet een schade vergoeding betalen van 75.000000 Euro.
Omdat ik op deze website met jullie schreef .Ik moet nu voor de rechtbank komen .
Er is een kortgeding tegen mij in gezet .nu moet ik denken .dat zij er alles voor over
Hebben ook met valse verklaringen af te leggen .Het vreemde is dat ik al eens ben op geroepen en niet een keer maar ontelbare keren door deze personen .Vreemd is dat het is verworpen en ik gelijk kreeg van het eerste vonnis .Toch weer voor het zelfde word ik aangevallen .weer een andere rechtbank weer een andere procureur weer een andere deurwaarder .voor het zelfde .Dus zal er waarschijnlijk nooit iets van het dgs systeem op de markt komen doofpot verzekerd .Er word gewezen dat ik niet meer op het internet zou komen .
Wie heeft zo veel macht wie heeft er belang bij mij het zwijgen op te legen .Vandaar ook die dood bedreiging .en het stopt niet mijn vrouw word lastig gevallen mijn kinderen worden vals beschuldigd .blijkbaar is al het recht ontnomen voor ons en waarschijnlijk zullen ze zeggen dat ik zelf moord pleegde of een hart kwaal had .
Ik denk dat ik toch blijf schrijven naar mensen op het internet wat de gevolgen ook zijn moest er toch iets gebeuren weet dat je beter stopt met iets uit te vinden dat goed zou zijn voor de mensheid .
Geschreven door een uitvinder die hier in Belgie niet word geholpen maar integendeel het zwijgen word opgelegd .En dan speek ik nog niet hoe het werkt zelfs geen gedeelte er van is verschenen op het internet .vreemd is dat ik een wereldweit een patent heb .dat zij mijn patenten een paar er van lieten intrekken vreemd .voor belgie niet .

Groeten
Guillaume Defosse
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:22

From: Edocnorb ed

Dag alle schreivers van deze website De Broncode
Zojuist mocht ik weer een dagvaarding aan krijgen van een deurwaarder .
Ik moet een schade vergoeding betalen van 75.000000 Euro.
Omdat ik op deze website met jullie schreef .Ik moet nu voor de rechtbank komen .
Er is een kortgeding tegen mij in gezet .nu moet ik denken .dat zij er alles voor over
Hebben ook met valse verklaringen af te leggen .Het vreemde is dat ik al eens ben op geroepen en niet een keer maar ontelbare keren door deze personen .Vreemd is dat het is verworpen en ik gelijk kreeg van het eerste vonnis .Toch weer voor het zelfde word ik aangevallen .weer een andere rechtbank weer een andere procureur weer een andere deurwaarder .voor het zelfde .Dus zal er waarschijnlijk nooit iets van het dgs systeem op de markt komen doofpot verzekerd .Er word gewezen dat ik niet meer op het internet zou komen .
Wie heeft zo veel macht wie heeft er belang bij mij het zwijgen op te legen .Vandaar ook die dood bedreiging .en het stopt niet mijn vrouw word lastig gevallen mijn kinderen worden vals beschuldigd .blijkbaar is al het recht ontnomen voor ons en waarschijnlijk zullen ze zeggen dat ik zelf moord pleegde of een hart kwaal had .
Ik denk dat ik toch blijf schrijven naar mensen op het internet wat de gevolgen ook zijn moest er toch iets gebeuren weet dat je beter stopt met iets uit te vinden dat goed zou zijn voor de mensheid .
Geschreven door een uitvinder die hier in Belgie niet word geholpen maar integendeel het zwijgen word opgelegd .En dan speek ik nog niet hoe het werkt zelfs geen gedeelte er van is verschenen op het internet .vreemd is dat ik een wereldweit een patent heb .dat zij mijn patenten een paar er van lieten intrekken vreemd .voor belgie niet .
Groeten
Guillaume Defosse


Ik zou zeggen gewoon het dgs systeem verspreiden wereldwijd Maar dat is natuurlijk makkelijk zeggen
naar mijn mening gebeurd dit Vroeg of laat toch wel met een soortgelijk systeem
ik heb het idee dat de grote jongens microsoft e.d soortgelijke technologie al lang in handen hebben en niet zitten te wachten op meneer x de concurrent in dit geval dus u meneer Defosse
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:23

From: Troebelwater

Dag alle schreivers van deze website De Broncode
Zojuist mocht ik weer een dagvaarding aan krijgen van een deurwaarder .
Ik moet een schade vergoeding betalen van 75.000000 Euro.
Omdat ik op deze website met jullie schreef .Ik moet nu voor de rechtbank komen .
Er is een kortgeding tegen mij in gezet .nu moet ik denken .dat zij er alles voor over
Hebben ook met valse verklaringen af te leggen .Het vreemde is dat ik al eens ben op geroepen en niet een keer maar ontelbare keren door deze personen .Vreemd is dat het is verworpen en ik gelijk kreeg van het eerste vonnis .Toch weer voor het zelfde word ik aangevallen .weer een andere rechtbank weer een andere procureur weer een andere deurwaarder .voor het zelfde .Dus zal er waarschijnlijk nooit iets van het dgs systeem op de markt komen doofpot verzekerd .Er word gewezen dat ik niet meer op het internet zou komen .
Wie heeft zo veel macht wie heeft er belang bij mij het zwijgen op te legen .Vandaar ook die dood bedreiging .en het stopt niet mijn vrouw word lastig gevallen mijn kinderen worden vals beschuldigd .blijkbaar is al het recht ontnomen voor ons en waarschijnlijk zullen ze zeggen dat ik zelf moord pleegde of een hart kwaal had .
Ik denk dat ik toch blijf schrijven naar mensen op het internet wat de gevolgen ook zijn moest er toch iets gebeuren weet dat je beter stopt met iets uit te vinden dat goed zou zijn voor de mensheid .
Geschreven door een uitvinder die hier in Belgie niet word geholpen maar integendeel het zwijgen word opgelegd .En dan speek ik nog niet hoe het werkt zelfs geen gedeelte er van is verschenen op het internet .vreemd is dat ik een wereldweit een patent heb .dat zij mijn patenten een paar er van lieten intrekken vreemd .voor belgie niet .
Groeten
Guillaume Defosse

Ik wil niet aanzetten tot geweld, maar:
mocht je ooit in de situatie komen om
'de hand aan je zelf te slaan',
dan heb je naar MIJN MENING, het MORELE RECHT om
'de hand van iemand anders te slaan'.

Iemand anders is dan degene die je in die situatie heeft gebracht.
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

Re: Vergelijkbaar verhaal in België

Postby Webmaster » Wed 18 Aug 2010, 12:24

From: Defosse

Ik wil niet aanzetten tot geweld, maar:
mocht je ooit in de situatie komen om
'de hand aan je zelf te slaan',
dan heb je naar MIJN MENING, het MORELE RECHT om
'de hand van iemand anders te slaan'.

Iemand anders is dan degene die je in die situatie heeft gebracht.


Dag allemaal
Vooral eerst moet ik jullie bedanken voor wat je antwoorden op deze website .
Je hebt gelijk als je zegt .
Dat je tegen geweld bent . Maar soms kan een mens zo gedreven worden iets te ondernemen
Spijtig leven we niet meer in de tijd van toen men het kon uit vechten met de revolver in de beugel .Die tijd is gekend . Maar al goed als die voorbij is.
De personen waar ik nu mee te doen heb zijn zo begaafd in het omzeilen
Van het gerecht .dat het gerecht. en bepaalde Advocaten het zelfs niet door hebben .ze zijn zo geslepen als paling in vet .
En zeer moeilijk te betrapen ze zijn gewoon hoogbegaafd op dit terrein .en schrikken niet terug van wat ik al mee maakten .
Toch geef ik het niet op ze zullen bekend geworden zijn via internet wacht maar af .
als mijn website moest verdwijnen heb ik me toch voor bereid hun het leven zuur te maken via media. dan komt het toch uit wie die personen zijn. en kunnen ze niet meer naar bedrijven gaan en zullen ze niet meer gelooft worden .Ik kan nu ook niet te veel zeggen .maar een persoon is in het verleden al aan gesproken voor de zelfde daden die hij nu flikt met mij .en gooi dat gewoon op internet .wat de gevolgen ook mogen zijn ik ga niet op zij voor deze personen ! .
Ze vragen bewijzen .wel ze krijgen ze uitgebreid aangeboden op het internet en media .

Vriendelijke Groeten
Defosse Guillaume
User avatar
Webmaster
Beheerder
 
Posts: 1848
Joined: Sat 14 Aug 2010, 13:21

PreviousNext

Return to Forum Archief (wwww.debroncode.nl)

cron